Referent/referentka Odboru investic a rozvoje
O pozici
Místo výkonu práce: Městský úřad Pečky, Masarykovo nám. 78, 289 11 Pečky.
Zákonné předpoklady podle § 4 zákona: věk nad 18 let, občan ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka.
Kvalifikační požadavky:
- úplné střední vzdělání (zakončené maturitní zkouškou) nebo vyšší.
Hlavní předmět činnosti:
- dotační monitoring, vyhledávání vhodných výzev pro plánované a připravované projekty města Pečky, prověřování splnění dotačních podmínek,
- komunikace (a spolupráce) s pracovníky dotačních programů, úřadů, poradenskými, společnostmi v oblasti dotací, projektanty, dodavateli, právníky, pracovníky příspěvkových organizací města a společností vlastněných městem,
- zpracování žádostí o dotace vč. přípravy a kompletace příloh, následná administrace (příprava žádostí o platbu, zpráv o realizaci, závěrečných vyhodnocení, zpráv o udržitelnosti apod.), práce v dotačních systémech,
- příprava zadávacích dokumentací, organizace výběrových/zadávacích řízení při zadávání veřejných zakázek, práce v profilu zadavatele, věstníku veřejných zakázek,
- monitorování postupu prací plánovaných/připravovaných a probíhajících projektů,
- administrativní, kompletační a archivační práce spojené s výkonem činnosti.
Výhodou:
- zkušenosti z oblasti zadávání veřejných zakázek a dotačního managementu,
- znalost profilů zadavatele, dotačních systémů, práce ve věstníku veřejných zakázek,
- orientace v položkových rozpočtech a projektových dokumentacích.
Další požadavky:
- řidičský průkaz skupiny B,
- znalost práce na PC - word, excel, outlook, internet, apod.,
- organizační a komunikační dovednosti,
- schopnost rychlé orientace v nové problematice,
- organizační schopnosti, spolehlivost a loajalita,
- schopnost týmové práce a zároveň samostatnost.
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče,
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
- e-mailová adresa uchazeče,
- datum a podpis uchazeče.
Přílohy přihlášky:
- strukturovaný životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Platové zařazení: 9. platová třída (zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce a Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
Pracovněprávní vztah: pracovní úvazek 40 hodin týdně, na dobu neurčitou.
Termín nástupu do pracovního poměru na dobu neurčitou: ihned nebo dohodou.
Nabízíme:
- 5 dnů indispozičního volna - sickdays,
- benefit karta,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- stravenky.
Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte nejpozději do 21.03.2025 na adresu:
Městský úřad Pečky, Masarykovo nám. 78, 289 11 Pečky.
Datová schránka: 8zwbr8t.
Obálku označte slovy „Výběrové řízení - referent odboru investic a rozvoje - neotevírat“.
Kontaktní osoba pro podávání informací: Pavlína Nepovímová, tajemnice MěÚ Pečky, tel. 321 785 051, mobil 607 025 406.