Vedoucí oddělení provozu školicího střediska v Přestavlkách u Slap
O pozici
Chcete být součástí instituce, která kontroluje hospodaření státu? Baví vás organizační činnosti a práce s lidmi? Budeme rádi, když se k nám přidáte.
Náplň práce:
Budete organizovat provoz stravovacího a ubytovacího zařízení s ubytovací kapacitou 60 osob, včetně zajišťování údržby technického vybavení a oprav.
Vedení týmu (přidělování, koordinace, kontrola a hodnocení plnění úkolů, odměňování, rozvoj, přijímání a zabezpečení adaptace nových zaměstnanců oddělení).
Koordinace zásobování, nákupu materiálu, potravin a zboží.
Čeká vás také příprava a realizace drobných výběrových řízení mimo režim zákona o zadávání veřejných zakázek (veřejné zakázky malého rozsahu).
Dále také zajištění souvisejících ekonomických agend.
Kontrola dodávek a faktur.
V neposlední řadě budete zajištovat technickou podporu a servis pro vzdělávací akce.
Požadujeme:
Potřebujeme někoho s VŠ vzděláním magisterského stupně.
Praxe v zajištění provozu samostatné organizační jednotky min. 3 roky.
Ideální je uživatelská znalost MS Office, znalost SAP výhodou.
Uvítáme praxi s obsluhou audiovizuální techniky.
Nutné je řidičské oprávnění sk. B.
Hledáme týmového hráče, který se domluví s kolegy, ale také dokáže pracovat samostatně.
Co nabízíme my:
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, následně prodloužení/změna na dobu neurčitou
Klademe velký důraz na vzdělávání našich zaměstnanců - u nás vás čeká průběžné prohlubování kvalifikace v oboru.
Máme pružnou pracovní dobu - v pátek pevná část pracovní doby pouze do 12:00, 5 týdnů dovolené, 5 dnů neplaceného osobního volna, možnost příležitostné práce z domova, peněžitý příspěvek na stravování a slevu na pohonné hmoty.
Zajímavou a perspektivní práci ve významné státní instituci v přátelském pracovním kolektivu.
Zaujali jsme vás? Pošlete nám svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@nku.cz, případně poštou na adresu: Nejvyšší kontrolní úřad, odbor personální, Komunardů 1634/44, 170 00, Praha 7.
Nabídky přijímáme nejpozději do 26. 3. 2025.