ASISTENT / ASITENTKA ŘEDITELKY CENTRA
O pozici
Pracovní nabídka
ASISTENT / ASITENTKA ŘEDITELKY CENTRA
Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání vyhlašuje výběrové řízení na pozici Asistent /Asistentka ředitelky
Centra na hlavní pracovní poměr.
Náplň práce:
• administrativní agenda ředitelky Centra
• supervize oběhu smluv a dokumentů
• vedení spisové agendy ředitelství
• informační, organizační a evidenční práce sekretariátu
• trvalé sledování potřebného materiálového vybavení sekretariátu a zajištění doplnění scházejícího vybavení
• zajištění telefonické komunikace a korespondence ředitelky Centra
• komunikace a spolupráce s ostatními sekretariáty
• administrace agendy personálních smluv v rámci ředitelství
• zajišťování pracovních cest ředitelky Centra včetně vystavení cestovního příkazu
• evidence docházky, vedení plánů dovolených sekce ředitelství
• vedení evidence knih
• samostatné plnění operativních úkolů
Požadujeme:
• SŠ vzdělání
• znalost práce na PC (MS Office)
• praxi v pozici asistentky
• znalost obchodní korespondence
• aktivní a samostatný přístup k plnění úkolů
• výborné komunikativní a organizační schopnosti
• bystrou, zodpovědnou a samostatnou osobnost
• flexibilitu, loajalitu
• schopnost dobré komunikace v týmu
• diskrétnost při nakládání s informacemi
• znalost MS Dynamics Navision, Eis Jasu a ESS velkou výhodou
Nabízíme:
• práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek (40 hodin týdně)
• 5 týdnů dovolené
• pružná pracovní doba
• dotovaná stravenková karta
• zdravotní volno, osobní volno
• možnost částečného home office
• platové podmínky: 9. platová třída dle NV ČR č. 466/2024 Sb., v platném znění, příloha č. 1, platový stupeň
dle vzdělání a odborné praxe, možnost osobního příplatku, odměny
Termín nástupu: dle dohody
Místem výkonu práce je Jankovcova 933/63, Praha 7.
V případě zájmu zašlete, prosím, motivační dopis a svůj strukturovaný životopis.