DISPONENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
O pozici
JAKÁ BUDE VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
Komplexní péče o stávající klientelu a s tím související pracovní povinnosti:
vyřizování veškerých požadavků a žádostí klienta e-mailovou, telefonickou formou či osobní návštěvou
vyřizování objednávek
zavádění nových výrobků v informačním systému
dodržování principů řízení zásob
odpovědnost za paletové hospodářství a administraci zákaznických reklamací u přidělených zákazníků
administrace a archivace dokumentů dle nastaveného systému
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
SŠ se zaměřením na ekonomii, obchod nebo management výhodou
Dobrá znalost práce s MS Office (Outlook, Excel), znalost IS SAP výhodou
Znalost cizího jazyka (AJ/NJ) výhodou
Řidičský průkaz skupiny B
Pozitivní přístup a velmi dobré komunikační schopnosti
Schopnost identifikovat potřeby zákazníka, vytvořit pozitivní prostředí pro rozvoj obchodních vztahů
Logické myšlení, pečlivost, všeobecný rozhled, loajalita, týmový duch
Praxe v obchodní činnosti, praxe ve výrobní společnosti výhodou
PROČ PRACOVAT U NÁS?
Nabízíme vám práci na hlavní pracovní poměr
Pravidelnou měsíční výplatu včas na účtu
Bonusy a prémie podle výsledků firmy
20 dní dovolené + 3-5 dní volna navíc
Stravenkový paušál 118 Kč/den
Benefitní systém cafeterie - příspěvky na sport, kulturu, zdraví, cestování, atd.
Zvýhodněné tankování PHM
Firemní akce pro zaměstnance
Kariérní i osobní růst
Příjemné pracovní prostředí s dobrou kávou
Flexibilní začátek a konec pracovní doby
Možnost homeoffice
Kurz angličtiny v rámci pracovní doby
Pracoviště: Býšť (10 km z Hradce Králové, Holic i Třebechovic, 15 km z Pardubic)
Termín nástupu: dle dohody
ZAUJALA VÁS TATO PRACOVNÍ POZICE?
Pošlete svůj životopis na e-mail personal.unipap@vandeveldepackaging.com. Pokud máte k pracovní nabídce nějaké dotazy, zavolejte nám na tel. 702 085 461.