Obchodní ředitel/-ka

Jméno/Firma
Ray Service, a.s.
Pracoviště
Huštěnovská 2022, Staré Město
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Personalistika a HR
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
20. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Staňte se součástí dynamicky se rozvíjející rodinné firmy a prohlubujte své dovednosti, schopnosti a znalosti.

Přihlaste se nyní a získejte klíčovou roli jako obchodní ředitel/-ka, která vám poskytne příležitost odpovídat za:

  • obchodní výsledky a strategie společnosti s obratem přes jednu miliardu korun,
  • výsledky oddělení prodeje, nákupu a distribuce a přispět k úspěchu naší rodinné společnosti.

Jak Vypadá tato práce?

Odpovědnost za útvar prodeje, nákupu a distribuce

  • Vaším hlavním úkolem bude komplexní řízení obchodního oddělení společnosti. Tým, který budete mít na starosti, čítá cca 40 zaměstnanců. Očekáváme pravidelný reporting a také analýzy dosažených výsledků vašich podřízených.
  • Nedílnou součástí této pozice je péče o stávající klienty, udržování dlouhodobých obchodních vztahů. Rozvoj obchodních aktivit a hledání nových příležitostí je samozřejmostí. Za své budete také považovat řízení správy obchodních případů, management pohledávek a reklamací.

Podpora týmu

  • Sám člověk nic nezmůže, vaším úkolem bude podpora jednotné kultury a komunikace ve vašem útvaru. Vedením ve svém týmu budete vytvářet harmonické pracovní prostředí a zajišťovat, aby zaměstnanci v oddělení spolupracovali a efektivně si sdíleli informace. Budete také koordinovat spolupráci mezi dalšími odděleními.

Tvorba a realizace strategií

  • Hledáme proaktivního kolegu, který sleduje trendy v oboru, aktivně se budete účastnit na oborových veletrzích a akcích.

  • Budete spolupracovat s managementem společnosti na strategickém směřování společnosti.

  • Vaše znalosti využijeme při plánování a realizaci rozvoje i rozpočtu oddělení. Každodenními činnostmi zajistíte strategické plánování a řízení rozvoje oddělení, včetně správy rozpočtu a sledování klíčových ukazatelů výkonu.

Požadujeme:

  • Předchozí zkušenosti na pozici obchodní ředitel ve výrobní společnosti alespoň 5 let,
  • schopnost domluvit se anglicky případně dalšími jazyky, angličtina na úrovni B2,
  • denní komunikaci se zákazníky a služební cesty, takže řidičský průkaz sk. B určitě také budete potřebovat,
  • praxi ve funkčním informačním systému (Helios Orange výhodou),
  • zdravý selský rozum.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Podle žebříčku Forbes patříme mezi největší české rodinné společnosti,
  • nabízíme moderní zázemí velké společnosti,
  • možnost výrazné seberealizace a samostatnosti, hledání nových cest,
  • služební automobil,
  • motivační platové ohodnocení,
  • nabízíme další vzdělávání a zaškolení od kolegů,
  • přijdete do příjemného pracovního prostředí, kde vládne opravdový High-tech a průmysl 4.0.,
  • 5 dnů volna nad rámec zákona,
  • nabízíme také benefitní systém (Cafeterie Sodexo),
  • zdarma kávu přímo na pracovišti,
  • stravenkový paušál v hodnotě 105 Kč/den,
  • psychosociální podporu zaměstnanců - individuální konzultace s psycholožkou,
  • dotovaný příměstský tábor pro děti našich zaměstnanců,
  • a hlavně máme výborné vztahy na pracovišti, rádi se potkáváme na firemních akcích (večírky, teambuilding aj.).

Více najdete na www.rayprace.cz

Osobní údaje poskytnuté zájemcem o zaměstnání budou uchovávány po dobu výběrového řízení, k tomuto zájemce poskytnutím svého životopisu a dalších osobních údajů poskytuje svůj souhlas.