Manželský a rodinný poradce - Poradna pro rodinu, manželství a mezilidské vztahy
O pozici
Pracovní nabídka
V Poradně CSSP poskytujeme odborné sociální a psychologické poradenství jednotlivcům, párům a rodinám v závažných životních situacích.
Většina klientů přichází s partnerským, manželským či rodinným trápením, s problematikou rozvodovou či porozvodovou, ale i s řadou dalších vztahových nesnází. Nabízíme pomoc především v otázkách vzájemných vztahů.
Do týmu Poradny hledáme kolegy/ně na pozici manželského a rodinného poradce, který/á bude poskytovat individuální, párové a rodinné poradenství v oblasti rodinně – vztahové problematiky a rodičovskou edukaci pro rodiče nezletilých dětí v situaci rozpadu rodiny.
Co vás čeká?
- Pracoviště v Praze s výbornou dostupností MHD.
- Budete pracovat samostatně i spolupracovat v širokém a pestrém týmu dalších kolegů - poradců, sociálních pracovníků, právních poradců, takže vždy je na koho se obrátit, poradit se…
- Kreativní a nekonečně pestrá práci s klienty a jejich životními příběhy – nudit se rozhodně nebudete.
- Podporujeme a oceňujeme transparentní komunikaci a podporu na kolegiální úrovni i ze strany vedení.
- Budete se podílet na rozvoji služby a rozvíjet sebe sama na supervizích.
Koho hledáme?
- Hledáme odborně vysokoškolsky vzdělaného, zodpovědného a laskavého kolegu či kolegyni
- Hledáme kolegu/kolegyni, která se chová ke klientům s respektem, ale zároveň si umí udržet své profesní i lidské hranice
- Hledáme aktivního člověka, který má chuť se učit nové věci, rozvíjet sebe, službu i kolegy
Co očekáváme od vás?
- VŠ vzdělání v oborech splňující odbornou způsobilost pro výkon povolání manželský a rodinný poradce dle ZoSS, vzdělání v oblasti jednooborové či dvouoborové psychologie výhodou.
- Minimálně započatý odborný výcvik se zaměřením na práci s párovou a rodinnou problematikou.
- Znalost a zkušenost v poradenství v oblasti mezilidských vztahů je výhodou, nikoli podmínkou.
- Výborné komunikační dovednosti, kultivovaný ústní i písemný projev v Čj.
- Znalosti práce na PC a základní administrativa (word, excel, outlook, skype, zkušenost s evidenčními systémy.
- Praxe v oboru, dokončené odborné kurzy či výcvik výhodou.
Získáte:
- Zázemí stabilní příspěvkové organizace.
- Pracovní smlouvu na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení.
- Úvazek 1,0.
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna.
- Vlastní pracovnu, PC a telefon, stravenky.
- Podpora v dalším vzdělávání a rozvoji (supervize, vzdělávací kurzy aj.).
- finanční ohodnocení dle platových tabulek, ve třídě 13. ve druhé tabulce od 37080,- do 54170,- + zvláštní příplatek 800,- Kč
- výborná káva na pracovišti.
- Nástup možný ihned.
Co dál?
Pošlete nám svůj životopis a pár řádků o sobě formou motivačního dopisu, kde se prosím zaměřte na to, proč chcete vykonávat tuto pracovní pozici.
Pro bližší informace volejte vedoucí poraden, paní Petru Nebesovou, tel: 731 056 716