Týmový/á asistent/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost SAFEREX s.r.o. poskytující komplexní služby v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární ochrany a systémů managementu hledá vhodné kandidáty na pozici:
Týmový/á asistent/ka
Co bude Vaší náplní práce?
Zajištění chodu kanceláře vedení společnosti
Komunikace a spolupráce napříč všemi odděleními
Administrativní a organizační podpora realizačních týmu a vedení společnosti
Příprava podkladů pro vedení společnosti, správa agendy pro jednání (Úprava/formátování, kontrola a evidence smluvních dokumentů a prezentačních materiálů)
Evidence a zpracování pošty
Administrativní zajištění fakturace (vytváření fakturace, správa odchozích a příchozích faktur)
Komunikace s klienty a partnery společnosti
Správa vozového parku
PR podpora společnosti
Jaké znalosti, dovednosti a charakterové vlastnosti byste měli mít?
minimálně SŠ s maturitou nebo VŠ
dobrá znalost práce na PC (Outlook, MS Office)
praxe na administrativní pozici výhodou
znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni výhodou
komunikativnost věcně, přátelsky a vstřícně
schopnost přizpůsobit se nečekaným situacím a řešit je s nadhledem a rozvahou
charakterizuje Vás pečlivost, zodpovědnost a diskrétnost – dokážete plnit termíny a je na Vás perfektní spolehnutí
ŘP sk. B – aktivní řidič
Na co se u nás můžete těšit?
hlavní pracovní poměr
propracovaný systém zaškolení
různorodou práci s možností seberealizace
příjemný, přátelský a vstřícný tým
flexibilní pracovní dobu
stravenkový paušál a nápoje na pracovišti
finanční odměny, firemní akce a jiné benefity
Kdy k nám můžete nastoupit?
Co nejdříve, případně dle dohody