Asistent/ka Managementu
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost Holcim (Česko), a.s., je členem skupiny Holcim, světové jedničky v inovativních a udržitelných stavebních řešeních. Naší vizí je stát se společností s nulovým dopadem na životní prostředí. Chceme v souladu s principy udržitelného rozvoje dodávat nízkouhlíkové produkty a řešení.
Podílí se na zajišťování chodu sekretariátu a sekretářské administrativy ve společnosti a je podporou manažerům, liniovým manažerům a všem zaměstnancům dle požadavků nadřízeného.
Co vás čeká
· Agenda korespondence, správa kalendářů vedení společnosti
· Zajišťování ubytování, transferů, letenek, víz, pronájmů vozidel pro zaměstnance a návštěvy
· Zajišťování překladů, přeprav, občerstvení a kancelářských potřeb
· Správa vozového parku
· Spolupráce na interní komunikaci, včetně interního zpravodaje
· Řízení malých projektů (např. rekonstrukce kanceláří, společenské akce)
· Organizační podpora skupiny zdraví
· Spolupráce s kolegy napříč všemi odděleními
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
· Středoškolské vzdělání s maturitou
· Minimálně 5 let pracovních zkušeností na obdobné pozici
· Velmi dobrá znalost anglického jazyka
· Dobrá znalost práce v MS Office, SAP- výhodou
· Komunikační, argumentační a organizační dovednosti, samostatnost
Co vám můžeme nabídnout
· Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
· Stabilní a silnou mezinárodní společnost
· Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Nástup dohodou