Specialista Back Office
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost SNP INVEST, investiční fond a.s. hledá kolegu/kolegyni do týmu na pozici Specialista Back Office. Hlavním úkolem bude zajišťovat efektivní a plynulý chod vnitřních procesů a podpůrných činností ve firmě. Pracovník Back Office se aktivně podílí na správě smluvní dokumentace, zpracování dat, organizování schůzek a komunikaci se zákazníky a ostatními odděleními.
Zodpovědnosti pracovníka Back Office jsou rozmanité a vyžadují důkladnost, organizovanost a schopnost efektivního řízení úkolů.
Mezi hlavní odpovědnosti této role patří:
Správa dokumentace: staráte se o správné a včasné zpracování a archivaci smluvní dokumentace. To zahrnuje vedení a aktualizaci interních databází, správu smluv a faktur, ať už papírově nebo elektronicky.
Zpracování dat a analýza: pracujete s velkým množstvím dat, včetně vytváření reportů pro vedení firmy nebo pro naši obchodní síť.
Spolupráce a komunikace: máte přímý kontakt s klienty a ostatními odděleními. Tato komunikace zahrnuje především odpovídání na dotazy, pomoc při uzavírání obchodních případů a poskytování nezbytných informací.
Koho hledáme?
Pro tuto roli je nezbytné mít určité klíčové dovednosti a schopnosti.
Organizační schopnosti: schopnost efektivně organizovat a spravovat velké množství informací. Využití elektronických nástrojů, jako je například správa dokumentů nebo kalendáře, práce v excelu a wordu jsou samozřejmostí.
Pracovník Back Office je často prvním kontaktem jak interně, tak i s externími partnery či zákazníky. Proto komunikační dovednosti klíčové.
Schopnost rozpoznat klíčové informace, vyhodnotit situaci a navrhnout vhodné řešení.
Co nabízíme?
1. Odpovídající finanční ohodnocení
2. Skvělé umístění moderních kanceláří přímo v centru Prahy
3. Mladý pracovní kolektiv
4. Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce, společné snídaně...)
5. Plně hrazenou Multisport kartu
6. 2x ročně Teambuilding (ČR i zahraničí)
Nástup možný od 1.6. dále.