Asistent/ka obchodního ředitele s polštinou
O pozici
MÍSTO PRACOVIŠTĚ
Praha
TYP PRACOVNÍHO VZTAHU
Práce na plný úvazek
POŽADOVANÉ VZDĚLÁNÍ
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Co Vás na pozici čeká?
Organizace a koordinace obchodních schůzek, jednání a cest
Být podporou obchodního ředitele při koordinaci obchodních aktivit
Komunikace s českými i zahraničními partnery, zejména v polském jazyce
Příprava a správa administrativní agendy, reportů a prezentací
Zajištění plynulého chodu kanceláře a administrativní podpora obchodního týmu
Jak si Vás představujeme?
Vaše znalosti českého a polského jazyka (slovem i písmem) jsou na komunikativní úrovni
Vynikáte organizačními schopnostmi, pečlivostí a zodpovědností
Ovládáte MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Zvládáte pracovat v týmu i samostatně
Příjemné a profesionální vystupování je pro Vás samozřejmostí
Co Vám můžeme nabídnout?
Práci na plný úvazek
Zázemí české společnosti, která se neustále rozvíjí a rozšiřuje se
Výbornou kávu či čaj a lednici, ve které každý den najdete čerstvou nabídku našich balených baget či sendvičů
Dotovanou Multisport kartu
Možnost parkování přímo v areálu společnosti
Slevy do restaurací našich konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza
Benefitní program a slevy na webu Alza.cz
Pokud Vás láká stát se součástí našeho týmu, zašlete nám prosím své CV. Poctivě vše přečteme a všem kandidátů odpovíme nejpozději do týdne.