Helpdesk Specialista
O pozici
HPP | Praha
O nás
Jsme stabilní česká technologická společnost. Patříme k největším hráčům na poli hostingu, cloudových a serverových řešení v České republice. Firmám jako je Rohlík.cz, Sportisimo, Pilulka dokážeme zajistit efektivní IT infrastrukturu tak, že jejich e-shopy nespadnou, fungují hladce i během špičky a firmy tak nepřijdou o své spokojené zákazníky a tržby kvůli výpadkům. Jsme na trhu již 20 let, stále rosteme a víme, že základem úspěchu jsou naši spokojení zaměstnanci.
Co o roli říká Jaroslav Žilka, Teamleader Helpdesk
Tahle pozice je skvělým startem pro ty, kteří se chtějí skutečně stát systémovým administrátorem. Nečekáme, že už všechno umíš - důležité je, že máš chuť se učit a posouvat dál. Pracujeme v přátelském a podporujícím kolektivu, kde se navzájem učíme a pomáháme si. Pokud tě baví IT, hledáš příležitost růst a chceš získat cenné zkušenosti v administraci Windows a cloudových služeb, bude se ti u nás líbit.
Jaká práce a zábava Tě čeká?
Uživatelská a systémová podpora - Poskytování IT podpory na úrovni 1st/2nd level, řešení problémů uživatelů prostřednictvím e-mailu, telefonu a servisních požadavků.
Vzdálená podpora externích zákazníků - Řešení požadavků klientů v rámci hostingových a cloudových služeb.
Správa a údržba klientských systémů - Instalace, konfigurace a pravidelná údržba virtualizovaných Windows serverů.
Dohled a troubleshooting systémů - Monitorování dostupnosti služeb, detekce a řešení incidentů pro zajištění stabilního provozu.
Aplikační podpora - Instalace, aktualizace a základní správa podnikových informačních systémů.
Dokumentace a reporting - Aktualizace a správa zákaznické dokumentace, tvorba postupů a uživatelských manuálů.
Spolupráce napříč týmy - Aktivní komunikace s kolegy nejen z Windows týmu, ale i s odborníky z oblastí Linux, Network, DevOps a dalších IT oddělení.
Bude nám to spolu dobře fungovat pokud
Máš minimálně SŠ vzdělání v IT nebo technickém oboru.
Pracoval/a jsi na podobné pozici alespoň 2 roky, zkušenosti s poskytováním IT služeb externím zákazníkům jsou výhodou.
Dobře se orientuješ ve správě a podpoře Windows 10/11.
Máš základní zkušenosti s Windows Server 2019 a novějšími verzemi ve virtualizovaném prostředí (výhodou).
Ovládáš správu uživatelských identit, skupinových oprávnění a serverových objektů v Active Directory.
Umíš zakládat, spravovat a rušit e-mailové schránky v Microsoft Exchange Online a řešit problémy s doručováním zpráv (Message Trace).
Máš zkušenosti se správou uživatelských identit, skupinových oprávnění a základních bezpečnostních nastavení (např. MFA) v Azure AD.
Orientuješ se v obsluze CSP - správě zákaznických tenantů v Microsoft 365, přiřazování a úpravě licencí a základní administraci v Microsoft Admin Centru.
Máš povědomí o zálohovacích systémech a víš, jak obnovit data (výhodou).
Umíš vysvětlit principy dvoufaktorové autentizace (MFA), správy hesel a detekce škodlivé komunikace (phishing, podvodné zprávy).
Máš základní znalost počítačových sítí, dokážeš komunikovat, řešit problémy a orientuješ se v síťových službách (DNS, DHCP, VPN).
Na co se u nás můžeš těšit?
Stabilní práci v moderní IT firmě s týmem profíků, kteří si potrpí na dobrou partu.
Karierní růst - pokud budeš chtít, podpoříme Tě v cestě stát se odborníkem třeba na Windows/Linux/databáze, …co bys chtěl(a)?
Kanceláře na Praze 7 s krásným výhledem, plnou ledničkou jídla a neomezeným přísunem kafe a nápojů.
Působení v prostředí rychlerostoucí technologické firmy nesvázané zbytečnými procesy.
Info k výběrku
Na lidech nám opravdu záleží, proto s Tebou budeme od začátku komunikovat a budeme Ti parťákem v celém procesu. Tak neváhej, dej nám o sobě vědět. Pojď s námi zachraňovat business největších firem v oboru a udržovat jejich každodenní provoz.
Máš na to? Tak nám pošli CV!
Poslat CV na dreamjob@cmis.cz