Helpdesk Specialista

Jméno/Firma
Českomoravské informační systémy, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
24. 3. 2025

O pozici

  • HPP | Praha

O nás

Jsme stabilní česká technologická společnost. Patříme k největším hráčům na poli hostingu, cloudových a serverových řešení v České republice. Firmám jako je Rohlík.cz, Sportisimo, Pilulka dokážeme zajistit efektivní IT infrastrukturu tak, že jejich e-shopy nespadnou, fungují hladce i během špičky a firmy tak nepřijdou o své spokojené zákazníky a tržby kvůli výpadkům. Jsme na trhu již 20 let, stále rosteme a víme, že základem úspěchu jsou naši spokojení zaměstnanci.

Co o roli říká Jaroslav Žilka, Teamleader Helpdesk

Tahle pozice je skvělým startem pro ty, kteří se chtějí skutečně stát systémovým administrátorem. Nečekáme, že už všechno umíš - důležité je, že máš chuť se učit a  posouvat dál. Pracujeme v přátelském a podporujícím kolektivu, kde se navzájem učíme a pomáháme si. Pokud tě baví IT, hledáš příležitost růst a chceš získat cenné zkušenosti v administraci Windows a cloudových služeb, bude se ti u nás líbit.

Jaká práce a zábava Tě čeká?

  • Uživatelská a systémová podpora - Poskytování IT podpory na úrovni 1st/2nd level, řešení problémů uživatelů prostřednictvím e-mailu, telefonu a servisních požadavků.

  • Vzdálená podpora externích zákazníků - Řešení požadavků klientů v rámci hostingových a cloudových služeb.

  • Správa a údržba klientských systémů - Instalace, konfigurace a pravidelná údržba virtualizovaných Windows serverů.

  • Dohled a troubleshooting systémů - Monitorování dostupnosti služeb, detekce a řešení incidentů pro zajištění stabilního provozu.

  • Aplikační podpora - Instalace, aktualizace a základní správa podnikových informačních systémů.

  • Dokumentace a reporting - Aktualizace a správa zákaznické dokumentace, tvorba postupů a uživatelských manuálů.

  • Spolupráce napříč týmy - Aktivní komunikace s kolegy nejen z Windows týmu, ale i s odborníky z oblastí Linux, Network, DevOps a dalších IT oddělení.

Bude nám to spolu dobře fungovat pokud

  • Máš minimálně SŠ vzdělání v IT nebo technickém oboru.

  • Pracoval/a jsi na podobné pozici alespoň 2 roky, zkušenosti s poskytováním IT služeb externím zákazníkům jsou výhodou.

  • Dobře se orientuješ ve správě a podpoře Windows 10/11.

  • Máš základní zkušenosti s Windows Server 2019 a novějšími verzemi ve virtualizovaném prostředí (výhodou).

  • Ovládáš správu uživatelských identit, skupinových oprávnění a serverových objektů v Active Directory.

  • Umíš zakládat, spravovat a rušit e-mailové schránky v Microsoft Exchange Online a řešit problémy s doručováním zpráv (Message Trace).

  • Máš zkušenosti se správou uživatelských identit, skupinových oprávnění a základních bezpečnostních nastavení (např. MFA) v Azure AD.

  • Orientuješ se v obsluze CSP - správě zákaznických tenantů v Microsoft 365, přiřazování a úpravě licencí a základní administraci v Microsoft Admin Centru.

  • Máš povědomí o zálohovacích systémech a víš, jak obnovit data (výhodou).

  • Umíš vysvětlit principy dvoufaktorové autentizace (MFA), správy hesel a detekce škodlivé komunikace (phishing, podvodné zprávy).

  • Máš základní znalost počítačových sítí, dokážeš komunikovat, řešit problémy a orientuješ se v síťových službách (DNS, DHCP, VPN).

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Stabilní práci v moderní IT firmě s týmem profíků, kteří si potrpí na dobrou partu.

  • Karierní růst - pokud budeš chtít, podpoříme Tě v cestě stát se odborníkem třeba na Windows/Linux/databáze, …co bys chtěl(a)?

  • Kanceláře na Praze 7 s krásným výhledem, plnou ledničkou jídla a neomezeným přísunem kafe a nápojů.

  • Působení v prostředí rychlerostoucí technologické firmy nesvázané zbytečnými procesy.

Info k výběrku

Na lidech nám opravdu záleží, proto s Tebou budeme od začátku komunikovat a budeme Ti parťákem v celém procesu. Tak neváhej, dej nám o sobě vědět. Pojď s námi zachraňovat business největších firem v oboru a udržovat jejich každodenní provoz.

Máš na to? Tak nám pošli CV!

Poslat CV na dreamjob@cmis.cz