Administrativa/vyřizování objednávek.

Jméno/Firma
Ing. Ondřej Hromjak
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Vytvořeno
24. 3. 2025

O pozici

Hledáme posila do oddělení dodavatelsko-odběratelských vztahů

Jste pečliví, máte smysl pro detail a baví vás komunikace s lidmi? Přidejte se k nám! Hledáme kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže s administrativní agendou a udrží pořádek v dodávkách i fakturaci.

Co vás čeká?

  • Administrativa – vyřizování e-mailů, telefonátů a fakturace

  • Komunikace s tuzemskými i zahraničními partnery

  • Práce se skladovými zásobami a kontrola doručení zásilek

  • Spolupráce s výrobou a logistickým týmem

Koho hledáme?

  • Někoho, kdo má aktivní znalost angličtiny (hlavně písemně)

  • Pečlivou a vyrovnanou osobu, která se nezalekne organizace a spolupráce napříč týmy

Co nabízíme?

Stabilní práci v příjemném kolektivu

Hlavní pracovní poměr (HPP)

Pracovní dobu pondělí–pátek, 8 hodin denně

Odpovídající mzdu + bonusy za dobře odvedenou práci

Možnost reprezentovat společnost na mezinárodních akcích

Osobní přístup a férové jednání

Zaujala vás naše nabídka? Ozvěte se nám a pojďme se poznat!