Administrativní pracovník HR
O pozici
Co bude náplní Vaší práce?
Komunikace se zaměstnanci, aktivní řešení jejich podnětů a požadavků,
inzerce volných míst a preselekce kandidátů,
administrace a organizace školení zaměstnanců,
vedení agendy pracovně-lékařských prohlídek,
spolupráce při organizaci firemních akcí a HR projektů.
Co od Vás očekáváme?
SŠ vzdělání ekonomického směru,
orientace v zákoníku práce a souvisejících předpisech výhodou,
AJ na komunikativní úrovni podmínkou,
uživatelskou znalost práce na PC, MS Office (zejména Excel),
řidičský průkaz sk. B,
pečlivost, samostatnost, komunikativnost a proaktivní přístup.
Co Vám můžeme nabídnout?
Zaměstnání ve stabilní společnosti, která je významným dodavatelem pro automobilový průmysl,
5 týdnů dovolené,
flexibilní pracovní dobu,
po zapracování možnost práce na home office,
příspěvek na stravování ve formě eStravenek,
eBenefity moderní zaměstnanecká cafeterie (až 12 000,- Kč ročně),
příspěvek na penzijní připojištění,
zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
možnost dalšího vzdělávání (kurzy anglického nebo německého jazyka a další).