Administrativní pracovník HR

Jméno/Firma
APAGCoSyst
Pracoviště
Pardubice
Úvazek
Plný
Vytvořeno
24. 3. 2025

O pozici

Co bude náplní Vaší práce?

  • Komunikace se zaměstnanci, aktivní řešení jejich podnětů a požadavků,

  • inzerce volných míst a preselekce kandidátů,

  • administrace a organizace školení zaměstnanců,

  • vedení agendy pracovně-lékařských prohlídek,

  • spolupráce při organizaci firemních akcí a HR projektů.

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání ekonomického směru,

  • orientace v zákoníku práce a souvisejících předpisech výhodou,

  • AJ na komunikativní úrovni podmínkou,

  • uživatelskou znalost práce na PC, MS Office (zejména Excel),

  • řidičský průkaz sk. B,

  • pečlivost, samostatnost, komunikativnost a proaktivní přístup.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zaměstnání ve stabilní společnosti, která je významným dodavatelem pro automobilový průmysl,

  • 5 týdnů dovolené,

  • flexibilní pracovní dobu,

  • po zapracování možnost práce na home office,

  • příspěvek na stravování ve formě eStravenek,

  • eBenefity moderní zaměstnanecká cafeterie (až 12 000,- Kč ročně),

  • příspěvek na penzijní připojištění,

  • zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,

  • možnost dalšího vzdělávání (kurzy anglického nebo německého jazyka a další).