Provozní manažer/ka kliniky

Jméno/Firma
Ambulance Penta Hospitals CZ
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
24. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme vyhledávaným ambulantním zařízením v rámci skupin zdravotnických zařízení a zařízení zdravotně sociální péče Penta Hospitals CZ. Poskytujeme komplexní, kvalitní a specializovanou péči v příjemném prostředí. Díky přímé spolupráci jednotlivých praktických lékařů se specialisty se o naše klienty staráme komplexně, nedochází tak k prodlevám mezi jednotlivými vyšetřeními a naši pacienti jsou stále v péči odborného zdravotnického personálu.

Protože poskytované služby stále rozšiřujeme rádi bychom přivítali do týmu novou kolegyni či nového kolegu na pozici Provozní manažer/ka kliniky.

CO VÁS ČEKÁ:

  • Řízení každodenního provozu kliniky a koordinace činností jednotlivých oddělení
  • Zajištění plynulého chodu recepce, ordinačních hodin, zdravotních a administrativních služeb
  • Kontrola a optimalizace provozních nákladů, příprava rozpočtů a sledování jejich plnění
  • Vedení a motivace týmu administrativních a provozních pracovníků
  • Implementace a zajištění efektivního využívání technologií, informačních systémů a zdravotnických zařízení
  • Spolupráce s vedením na strategickém plánování a rozvoji služeb
  • Koordinace dodavatelských služeb (údržba, úklid, bezpečnostní služby apod.)
  • Řízení procesů spojených s dodržováním hygienických a bezpečnostních standardů
  • Sledování legislativních změn v oblasti zdravotní péče a jejich implementace do každodenní praxe
  • Podílení se na zlepšování efektivity a spokojenosti pacientů i zaměstnanců
  • Pravidelný reporting

KDO JE IDEÁLNÍ KANDIDÁT?

  • Vysokoškolské vzdělání (nejlépe v oblasti managementu, zdravotnictví nebo ekonomie)
  • Minimálně 5 let praxe na pozici v oblasti provozního řízení nebo manažerské pozici
  • Zkušenosti v oblasti zdravotnictví nebo ambulantní péče výhodou
  • Silné organizační, komunikační a manažerské schopnosti
  • Schopnost efektivně řídit a motivovat tým
  • Orientace na detail, zodpovědnost a samostatnost
  • Znalost pracovního práva, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
  • Zkušenost s finančním řízením a optimalizací nákladů
  • Znalost práce s MS Office, zkušenost s řízením ERP systémů výhodou

CO NABÍZÍME:

  • Zajímavou a různorodou práci v prestižní zdravotnické instituci
  • Motivující finanční ohodnocení a bonusy
  • Příležitost k profesnímu růstu a dalšímu vzdělávání
  • Stabilní zázemí a podporu v rámci profesionálního týmu
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenkový paušál, Cafeterie
  • Partnerská karta Dr. Max