Account Manager/ka pro výkonnostní marketing
O pozici
Full-time
Praha
60 000 Kč - 70 000 Kč (+ obchodní bonusy)
V Instinct Media pomáháme klientům růst díky kombinaci dat, inovací a hlubokému porozumění jejich zákazníkům. Jsme pražská agentura, která roste díky smysluplné práci, nízkému churn rate spokojených klientů a týmu, který se na sebe může spolehnout.
Hledáme Account Managera, který chce být strategickým partnerem klientů, vést kampaně s budgety 2-7 milionů Kč měsíčně a společně s týmem hledat cesty, jak z kampaní dostat maximum výkonu.
V téhle nabídce se dočteš:
V jakých znalostech tě Instinct posune.
Proč v delivery porážíme konkurenci.
Jak propojujeme kreativitu a data.
Jaké další relevantní pozice jsou vypsány?
Senior Account Manager (zkušený v performance marketingu)
Account Manager (zkušený v řízení marketingu)
Account Executive (s ambicí řídit marketingové projekty klientů)
Account Assistant & Google Slides Lover (čerstvě vstupující do oboru)
Proč Instinct?
Jsme hlavní mediálka Prima Group a konzultačně vedeme META Ads pro Heureka Group.
E-commerce klienti nás milují kvůli našemu hlubokému vztahu k webové analytice. Díky analytickým insights dostáváme jejich ekonomický motor do vysokých otáček i v konkurenčních oblastech.
B2B & B2C leadgen klienti od nás dostávají ten nejvyšší servis v podrobném promyšlení jejich funnelů a hledání inovativních cest, jak zacílit přesně ten jejich segment.
Vytváříme vlastní nástroje, které nám dávají technologický edge. Instinct Target umí v META Ads cílit přesněji, než to umožňuje samotná platforma. B2B Sniper zobrazí display reklamu v kancelářích konkrétních firem. A analytické řešení Data100 kombinuje server-side měření s fingerprintovou technologií.
Co u nás budeš dělat?
Vést týmy na B2B, SaaS, e-commerce projektech a hledat cesty, jak posunout klienta - a skrze to i sebe.
S podporou PPC ads specialistů, Social ads specialistů a Social media manažerů kormidlovat kampaně v Google Ads, Meta Ads a 14 dalších reklamních platformách, na které se specializujeme.
Být partnerem klientům - od pravidelných callů po společné plánování růstu.
Co potřebuješ?
2+ roky zkušeností s vedením klientů. (Pokud máš zkušenosti s vedením přímo výkonnostního marketingu, koukni na pozici Senior Account Manager.)
Strategické myšlení, schopnost řídit projekty a jasně komunikovat. Zájem o výsledky, smysl pro humor, chuť to dělat dobře a potřebu pravidelně znovu-nastavovat vzájemná očekávání s klienty.
Co nabízíme?
Plat 60 000 Kč - 70 000 Kč + obchodní bonusy.
Speciální platový bump pro někoho v pozici “campaign strategist”.
25 dní dovolené, home office 1x týdně.
Částečně flexibilní pracovní doba.
Náš vlastní gym na patře a příspěvek na Multisportku, pokud ti gym nestačí.
Non-open space kanceláře. Přímo na Florenci, 200 metrů od metra.
Program průběžného vzdělávání zaměřený na B2B & B2C lead generation.
Výškově nastavitelný stůl.
Taková ta agenturní klasika: Coffee breaky a smoothie breaky; každoměsíční týmové snídaně; sportovní, herní a filmové večery.
Jak Instinct funguje?
V roce 2025 budeme spravovat 1,15 miliardy Kč v mediálních investicích pro cca 80 aktivních klientů.
Jsme Google Partner, META Partner, Sklik certifikovaná agentura, Heureka partner + cca 12 dalších partnerství certifikací.
Naše hlavní služby jsou správa PPC reklam, social reklam, správa sociálních sítí a webová analytika.
Oba foundeři Instinctu jsou hands-on - nebudeš na to nikdy sám/sama.
Filozofie Instinctu
Excelence v exekuci: Kvalita našeho delivery musí být o řád výš, než co klientům přináší konkurence.
Lidský aspekt marketingu: Naše rozhodnutí jsou podložena daty, ale data získáváme pro pochopení člověka.
Kreativita a data se musí milovat: Srdce zákazníků vyhrává příběh a kreativita, podpořená analytickými fakty.
Na hraně zítřka
Umělá inteligence, automatizace a testování nových technologií mají v Instinctu výsadní postavení.
Perplexity pro sběr dat, GPT pro marketingové strategie, DALL-E pro vizuální vyprávění, Midjourney pro moodboardy a AI-driven analýzy dat.
Vidíš digitální marketing podobně jako my?
Naším posláním je zpřístupňovat osvědčené marketingové metody, ale přitom nacházet nové cesty.