Odborný manažer, Fokus Praha, z.ú.
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká:
Hlavním úkolem Odborného manažera je zajistit, aby všechny služby organizace trvale splňovaly právní požadavky a standardy kvality a podporovaly tak bezpečnost, efektivitu a důvěryhodnost organizace vůči klientům, zaměstnancům i externím partnerům.
Vedle toho musí dbát na průběžné zlepšování kvality služeb a zajistit, aby všechny služby co nejlépe reflektovaly nejnovější vědecké poznatky a zkušenosti z dobrých praxí v oboru.
Odborný manažer vede vlastní odborný tým a je přímo podřízený řediteli organizace.
Se svým týmem odpovídá za tyto hlavní činnosti:
- Koordinace a soulad sociálních a zdravotních služeb (vykazování, registrace, síťování, metodiky, smlouvy, kvalifikace).
- Řízení kvality služeb (audity kvality, interní hodnocení služeb, zpětné vazby od klientů, vyhodnocování efektu služeb, výzkumy).
- Tvorba a realizace vzdělávacích programů pro interní zaměstnance i pro externí účastníky (na komerční bázi).
- Koordinace týmu mentorů pro vedoucí týmů služeb.
- Zajištění poskytování právního poradentství pro klienty a vedoucí týmů služeb.
- Rozvoj koncepce péče ve spolupráci ředitelem a Odbornou radou.
Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání minimálně na úrovni Bc. (sociální, zdravotní, případně relevantní obory).
- Zkušenost s vedením organizace nebo týmu v oblasti péče o duševní zdraví alespoň 5 let.
- Znalost fungování systému sociálních a zdravotních služeb.
- Oddanost hodnotám organizace a myšlence komunitní péče o duševní zdraví.
- Čistý trestní rejstřík.
Vítané znalosti, dovednosti a zkušenosti:
- Sběr a analýza zpětné vazby od klientů a zaměstnanců.
- Návrh, implementace a podpora metodik sociálních a/nebo zdravotních služeb.
- Vyhodnocování a přizpůsobování metodických postupů služeb na základě zpětné vazby.
- Návrh koncepce, organizace a vedení odborných školení a metodických konzultací.
- Navrhování indikátorů pro sledování kvality a dlouhodobých efektů služeb na život klientů.
- Tvorba a realizace plánu interních auditů zaměřených na dodržování standardů kvality a souladu s právními normami.
- Znalost anglického jazyka a zahraniční zkušenost.
Nabízíme:
- Motivující platové ohodnocení.
- Možnost realizovat moderní trendy v oblasti péče o duševní zdraví.
- Dovolená 5 týdnů, 4 dny sick days a 3 dny ředitelského volna.
- Podporu profesionálního i osobnostního rozvoje.
- Práci na plný úvazek.
- Místo výkonu práce Praha 8.
- Další zaměstnanecké výhody v organizaci.
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 31. 3. 2025. Po tomto datu budou vybraní uchazeči pozváni k osobnímu pohovoru.