Odborný manažer, Fokus Praha, z.ú.

Jméno/Firma
Fokus Praha, z.ú.
Pracoviště
Dolákova 536/24, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
24. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká:
Hlavním úkolem Odborného manažera je zajistit, aby všechny služby organizace trvale splňovaly právní požadavky a standardy kvality a podporovaly tak bezpečnost, efektivitu a důvěryhodnost organizace vůči klientům, zaměstnancům i externím partnerům.

Vedle toho musí dbát na průběžné zlepšování kvality služeb a zajistit, aby všechny služby co nejlépe reflektovaly nejnovější vědecké poznatky a zkušenosti z dobrých praxí v oboru.

Odborný manažer vede vlastní odborný tým a je přímo podřízený řediteli organizace.

Se svým týmem odpovídá za tyto hlavní činnosti:

  • Koordinace a soulad sociálních a zdravotních služeb (vykazování, registrace, síťování, metodiky, smlouvy, kvalifikace).
  • Řízení kvality služeb (audity kvality, interní hodnocení služeb, zpětné vazby od klientů, vyhodnocování efektu služeb, výzkumy).
  • Tvorba a realizace vzdělávacích programů pro interní zaměstnance i pro externí účastníky (na komerční bázi).
  • Koordinace týmu mentorů pro vedoucí týmů služeb.
  • Zajištění poskytování právního poradentství pro klienty a vedoucí týmů služeb.
  • Rozvoj koncepce péče ve spolupráci ředitelem a Odbornou radou.

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání minimálně na úrovni Bc. (sociální, zdravotní, případně relevantní obory).
  • Zkušenost s vedením organizace nebo týmu v oblasti péče o duševní zdraví alespoň 5 let.
  • Znalost fungování systému sociálních a zdravotních služeb.
  • Oddanost hodnotám organizace a myšlence komunitní péče o duševní zdraví.
  • Čistý trestní rejstřík.

Vítané znalosti, dovednosti a zkušenosti:

  • Sběr a analýza zpětné vazby od klientů a zaměstnanců.
  • Návrh, implementace a podpora metodik sociálních a/nebo zdravotních služeb.
  • Vyhodnocování a přizpůsobování metodických postupů služeb na základě zpětné vazby.
  • Návrh koncepce, organizace a vedení odborných školení a metodických konzultací.
  • Navrhování indikátorů pro sledování kvality a dlouhodobých efektů služeb na život klientů.
  • Tvorba a realizace plánu interních auditů zaměřených na dodržování standardů kvality a souladu s právními normami.
  • Znalost anglického jazyka a zahraniční zkušenost.

Nabízíme:

  • Motivující platové ohodnocení.
  • Možnost realizovat moderní trendy v oblasti péče o duševní zdraví.
  • Dovolená 5 týdnů, 4 dny sick days a 3 dny ředitelského volna.
  • Podporu profesionálního i osobnostního rozvoje.
  • Práci na plný úvazek.
  • Místo výkonu práce Praha 8.
  • Další zaměstnanecké výhody v organizaci.

Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je 31. 3. 2025. Po tomto datu budou vybraní uchazeči pozváni k osobnímu pohovoru.