Koordinátor/ka pro Denní centrum pro lidi bez domova

Jméno/Firma
Diecézní charita Brno
Pracoviště
Táborská 684/190, Brno
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Vytvořeno
24. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Posláním Denního centra je poskytnout pomoc, podporu a motivaci ke zlepšení své sociální situace osobám bez přístřeší, a tím napomáhat jejich začleňování do společnosti.

Denní centrum poskytuje pomoc lidem v akutní nepříznivé sociální situaci. Těm, kteří k nám přicházejí, nabízíme bezpečné prostředí k odpočinku, jídlo, ošacení a obutí, zázemí pro osobní hygienu (toalety a sprchy). Součástí služby je také sociální poradenství, které klientům pomáhá při řešení jejich obtížné životní situace.

Denní centrum je klientům dostupné od pondělí do pátku, v čase 8:00 až 12:00 a 13:00 až 16:00, na adrese Táborská 190 v Brně v Židenicích.

Čím tato pozice naplňovala koordinátorku Silvii: "Je to krásná práce v sehraném kolektivu podobně smýšlejících „srdcařů“ zapálených pro pomoc osobám s nepříznivým osudem. Bavila mě především pestrost činností spojených se zajištěním provozu denního centra, poskytování podpory skvělému týmu i přímá práce s klienty denního centra.“

Náplň práce:

  • koordinace provozu denního centra
  • metodické vedení menšího týmu zaměstnanců zajišťujících službu
  • organizace a plánování činností centra, odpovědnost za docházku
  • motivace, podpora a rozvoj týmu

Základní požadavky:

  • zkušenost s vedením týmu v oblasti sociálních služeb výhodou
  • akreditovaný kvalifikační kurz pro pracovníka v sociálních službách
  • ochota vzdělávat se
  • řidičský průkaz sk. B
  • dobrá úroveň IT dovedností pro administrativní a organizační činnost (MS Office)

Požadované schopnosti a osobnostní předpoklady:

  • organizační, řídící a komunikační dovednosti
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • motivace pracovat s lidmi bez domova
  • sociální cítění a empatie
  • zodpovědnost a schopnost přizpůsobit se různým situacím

Nabízíme:

  • práci na plný nebo zkrácený úvazek v rozsahu 0,8 – 1,0
  • zázemí stabilní organizace s více než 30letou tradicí
  • práci v přátelském kolektivu
  • podporu kolegů a kolegyň při zaučení
  • 5 týdnů dovolené, stravenky
  • možnost odborného růstu formou vzdělávání a supervize

Přihlásit se do výběrového řízení můžete zasláním životopisu a krátkého průvodního textu, kde popíšete, co vás na této pozici zaujalo.

Těšíme se na osobní setkání s Vámi!