Provozní manažer/ka domova pro seniory, Mělník

Jméno/Firma
Senlife ČR s.r.o.
Pracoviště
Českolipská 1111/19, Mělník
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Cestovní ruch a ubytování
Vytvořeno
24. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme domov pro seniory, kde si zakládáme na příjemné atmosféře, respektu a lidském přístupu – jak k našim klientům, tak ke kolegům. Do našeho týmu hledáme provozního manažera nebo provozní manažerku, který zajistí plynulý chod zařízení a bude podporou pro jednotlivé pracovní týmy. Máte-li organizační schopnosti, zkušenosti s vedením týmu a je vám blízké prostředí sociálních služeb, budeme rádi, když se nám ozvete. Možná hledáme právě vás.

Kdo jsme?
Skupina Senlife se od roku 2021 věnuje provozu Domovů pro seniory. Naše domovy se nacházejí v nádherných historických budovách, které prošly kompletní rekonstrukcí, a nabízejí služby domova pro seniory i domova se zvláštním režimem. Naším cílem je vytvářet prostředí plné světla, laskavosti a pozitivní energie, kde senioři mohou žít důstojně a plnohodnotně.

Součástí skupiny je i společnost Prokonstrukt, která zajišťuje odborné stavební a renovační práce. Díky této synergii propojujeme špičkové stavební know-how s péčí o seniory na nejvyšší úrovni. Naší vizitkou jsou ocenění jako Stavební firma roku 2021, Památka roku, nebo Best of Realty 2021 za projekt rekonstrukce Kláštera v Mělníku.

Co nás charakterizuje?

  • Měníme zažité představy o péči seniorů.
  • Tvoříme důstojné prostředí pro naše klienty a zaměstnance.
  • Komunikujeme otevřeně.

Co bude Vaší náplní práce?

  • péče o ekonomickou stránku domova
  • zajišťování kvality poskytovaných služeb (od ubytování po gastro)
  • úzká spolupráce s vedoucími dalších úseků (zdravotního úseku, recepce, údržby, stravovacího úseku, úklidu, ...)
  • zajištění hladkého a efektivního provozu domova
  • podílení se na budování rodinného prostředí v našem domově
  • komunikace s dodavateli a úřady
  • pravidelný reporting vedení společnosti

Co očekáváme?

  • ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání (zaměření na hotelnictví je výhodou)
  • zkušenosti v oblasti vedení zařízení podobného nebo hotelového typu výhodou
  • uživatelská znalost práce PC (Word, Excel, …)
  • pozitivní vztah k našim klientům
  • spolehlivost a solidní jednání

Co nabízíme?

  • stabilní práci v kolektivu profesionálů
  • mzdu 50 000 až 70 000 Kč na základě zkušeností a plnění cílů
  • bonusový systém odměn
  • 25 dní dovolené
  • 2 sick-days
  • podpora vzdělávání nejen v obchodních/manažerských a dalších dovednostech formou kurzů Seduo
  • služební mobilní telefon a notebook
  • dotované stravování na pracovišti
  • svěření vlastní samostatné agendy po zapracování

Zaujala vás tato nabídka?

Pošlete nám svůj životopis a dejte nám vědět, proč vás tato pozice láká. Těšíme se, až se společně poznáme!