Administrativní pracovník (pracovnice) skladu
O pozici
Pracovní nabídka
Dejte Vaší kariéře nový impuls a začněte pracovat ve stabilní a solidní společnosti ITALINOX s.r.o. Na českém trhu působíme již více než 30 let s minimální fluktuací spokojených zaměstnanců.
Do naší společnosti hledáme nového kolegu na pozici administrativní pracovnice/pracovník skladu
Co vás čeká
Tvorba příjemek na sklad z dodavatelských faktur. Tvorba převodek mezi sklady a mezi pobočkami. Evidence certifikátů. Tvorba expedičních listů a jejich vyskladňování. Další dle potřeby.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
SŠ vzdělání. Znalost práce na PC, MS Office (Word, Excel). Praxe na podobné pozici podmínkou. Znalost hutního materiálu alespoň okrajově.
Výhodou bude, pokud budete umět
Znalost hutního materiálu. Pečlivost, přesnost (budete pracovat s čísly), spolehlivost, pracovitost, vytrvalost, odolnost vůči stresu.
Co vám můžeme nabídnout
Zázemí stabilní a ekonomicky silné společnosti. Příjemné pracovní prostředí. Odpovídající platové ohodnocení + čtvrtletní + roční bonus.
Přátelský kolektiv, stravovací paušál. Dopravu firemním autobusem z/do stanice metra Opatov. 5 týdnů dovolené
Pracovní doba 40 hodin týdně v rozmezí 6:00 - 16:30 a v budoucnu i 11:00 - 19:30.