Senior Accountant - mezinárodní společnost, stavebnictví a development

Jméno/Firma
Management consult, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
24. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost působící v oblasti stavebnictví a developmentu, hledáme zkušeného kandidáta na pozici Senior Accountant, který bude členem menšího týmu finančního oddělení. Kandidát na této pozici bude zodpovídat za kompletní vedení účetnictví společnosti, za zpracování DPH, KH a měsíčních a ročních uzávěrek.

Co Vás na této pozici čeká?

  • Vedení kompletní účetní agendy společnosti.
  • Kontrola a zpracování faktur, bankovních výpisů a dalších účetních dokladů.
  • Zpracování měsíčních výkazů DPH a kontrolního hlášení.
  • Zpracování měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrek.
  • Spolupráce s externími auditory a daňovými poradci.
  • Komunikace s úřady.
  • Analýza finančních dat a příprava reportů pro vedení společnosti.
  • Zpracování statistických výkazů.
  • Spolupráce s finančním manažerem a dalšími členy finančního oddělení.
  • Komunikace s dodavatelem externího zpracování mzdové agendy.

Váš profil:

  • SŠ/VŠ ekonomického směru.
  • Velmi dobrá znalost účetnictví, českých účetních standardů a daňových předpisů.
  • Alespoň 5 let praxe na pozici samostatný/é účetní.
  • Zkušenost se zpracováním DPH, KH.
  • Zkušenost se zpracováním měsíčních a ročních závěrek.
  • Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem (komunikace s vedením společnosti v anglickém jazyce).
  • Velmi dobrá znalost MS Office (MS Word, MS Excel).
  • Pokročilá znalost práce s účetními programy.
  • Zodpovědnost a spolehlivost, schopnost řešit problémy.
  • Samostatnost, pečlivost, analytické myšlení.

Co Vám klient může nabídnout?

  • Být součástí úspěšné a stabilní mezinárodní společnosti.
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
  • Práce v moderním administrativním komplexu.
  • Atraktivní mzdové ohodnocení.
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů (4 týdny dovolené, 5 sick days, stravenky, příspěvek na kulturu a sport, firemní akce, možnost si napracovat hodiny, a další).
  • Možnost částečného home office.
  • Hlavní pracovní poměr, pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok, poté prodloužení na dobu neurčitou.

Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis. Bližší informace o pozici Vám rádi sdělíme na osobním nebo online setkání. Těšíme se na spolupráci.

Vámi zaslané materiály považujeme za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s právními předpisy včetně zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a GDPR.

Management consult, s.r.o.
Revoluční 13, 110 00 Praha 1
www.managementconsult.cz