Finanční účetní

Jméno/Firma
EUPHORIA s.r.o.
Pracoviště
Evropská 2590/33c, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Finance a ekonomika
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
24. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Připojte se k našemu týmu jako finanční účetní a staňte se klíčovým článkem v zajišťování finanční stability, efektivity a růstu naší společnosti. Kromě tradičních účetních povinností se budete podílet na optimalizaci nákladů, plánování, forecastingu a kontrole inventury skladu a správu zásob. Pokud máte silné analytické dovednosti, orientaci na detail a chuť podílet se na optimalizaci a řízení financí ve firmě, tato pozice je právě pro vás!

Společnost EUPHORIA s.r.o. byla založena v roce 2012 a od svého vzniku se etablovala jako úspěšný hráč na trhu v oblastech potravin, kosmetiky, doplňků stravy, kuřáckých potřeb, alkoholických a nealkoholických nápojů.

Náplň práce:

  • vedení účetní agendy – kontrola, zaúčtování a správa účetních dokladů, kontrola a účtování bankovních výpisů, párování plateb
  • kontrola inventury skladu – pravidelná kontrola a ověřování stavu zásob v skladu, zajištění souladu mezi účetními záznamy a skutečným stavem zásob
  • analýza a optimalizace nákladů na zásoby a skladové hospodářství, optimalizace nákladů v rámci celé společnosti
  • cash flow – pravidelná analýza a sestavování přehledů o peněžních tocích společnosti
  • plánování a forecasting – tvorba a správa finančních plánů, pravidelný forecasting, analýza očekávaných příjmů a výdajů
  • finanční kontrola – kontrola a analýza nákladů a příjmů
  • zpracování finančních reportů – pravidelná příprava a prezentace finančních reportů pro management společnosti
  • příprava analýz a doporučení pro zlepšení finančního zdraví společnosti
  • spolupráce s externí daňovou poradkyní a externími auditory


Požadujeme:

  • alespoň 5 let praxe na pozici finanční účetní
  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • praktickou znalost učetního systému Pohoda
  • zkušenosti s plánováním, forecastingem a cash-flow
  • analytické myšlení, silnou orientaci na čísla a data
  • spolehlivost, zodpovědnost a smysl pro detail
  • český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • znalost skladového hospodářství a daňového skladu

Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené,
  • karta Multisport, firemní telefon a notebook
  • stabilní zaměstnání v rozvíjející se společnosti
  • příjemnou atmosféru, přátelské prostředí a firemní kulturu
  • školení na libovolné téma 1x ročně hrazené zaměstnavatelem
  • možnost osobního a profesního rozvoje

Nástup od 1.4.2025 nebo dle vzájemné dohody.