Maintenance Coordinator
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Manažer údržby bude zodpovědný za plánování, koordinaci a řízení údržbových činností pro výrobní zařízení a stroje.
Tato pozice zahrnuje dohled nad týmem 8-10 lidí, spolupráci s interními i externími partnery a zajištění bezpečného a efektivního provozu všech zařízení.
Ideální kandidát má technické vzdělání, zkušenosti v údržbě, zejména v automobilovém průmyslu, a silné organizační a komunikační dovednosti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Technické vzdělání ideálně v oboru strojírenství nebo elektrotechniky.
- Předchozí zkušenosti s údržbou v automobilovém průmyslu jsou klíčové.
- Schopnost efektivně plánovat a organizovat údržbové činnosti.
- Schopnost pracovat efektivně jak samostatně, tak v týmu.
- Silné komunikační dovednosti a schopnost efektivně řešit problémy.
- Důkladná znalost a porozumění bezpečnostním a environmentálním předpisům a standardům v automobilovém průmyslu.
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (jednání a emailová komunikace na denní bázi).
Hlavní úkoly a odpovědnosti
- Vytváření a sledování plánů údržby (finanční plán, plán preventivních a prediktivních údržeb včetně VTZ) pro všechna zařízení a stroje.
- Koordinace s týmem údržby a výroby pro efektivní plánování údržbových činností.
- Zajištění, že všechna zařízení a stroje jsou v bezpečném a efektivním provozním stavu.
- Spolupráce s dodavateli a interními týmy pro provedení potřebných oprav a údržby.
- Spolupráce s týmem údržby, technologie, výroby a jinými odděleními při řešení problémů a zlepšování procesů.
- Identifikace a řešení problémů, které mohou ovlivnit údržbu a provoz zařízení.
- Navrhování a implementace opatření vedoucí k eliminaci problémů.
- Udržování a aktualizace údržbových záznamů a dokumentace.
- Sledování a zaznamenávání všech údržbových činností a jejich výsledků.
- Zajištění dodržování všech bezpečnostních a environmentálních předpisů.
- Sledování a zajištění dodržování všech relevantních předpisů a standardů.
- Průběžné vyhodnocování stanovených KPI (plnění požadavků IATF, VDA 6.3, ISO norem apod.).
- Výkonosti pracovníků a přijímání opatření vedoucí k jejich dosažení.
- Zaznamenávání, reportování a vyhodnocování relevantních dat.
- Provádění příjmu, výdeje, identifikace ND, stanovení min/max, inventarizace.
- Nastavení udržitelného systému pro řízení skladu a pravidelné kontroly skladových položek.
- Komunikace s dodavateli při opravách, nových instalacích a servisních pracích.
- Zajištění bezpečnosti na pracovišti našich zaměstnanců i zaměstnanců externích firem.
- Předávání/přebírání rizik a vystavování relevantních dokumentů potřebných k provedení a převzetí činnosti.
Co vám můžeme nabídnout
Jsme nově vznikající společnost na trhu práce a v tuto chvíli teprve zařizujeme systém benefitů pro naše zaměstnance. Máme vytvořený plán na následující měsíce, jehož cílem je systém odměňování a benefitů na úrovni pracovního trhu - v budoucnu určitě budeme mít firemní kantýnu a další standardní balíček benefitů.
Už teď ale máme pro všechny naše zaměstnance:
- 5 týdnů dovolené za rok
- Příspěvek na stravování 110 Kč za každý odpracovaný den, dokud nebudeme mít firemní kantýnu
- O2 Family výhodně pro rodinné příslušníky
- Eventy a teambuildingové akce
Sídlíme v prostorách nových hal v Boršově nad Vltavou na tomto místě https://maps.app.goo.gl/ydE3ndqEwUSpYxVBA.
Zatím jsme v dočasných kancelářích, ale přímo v tomto místě roste i naše výrobní hala do které bychom se měli přesunout v lednu 2025.