Asistent/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Diakonie ČCE Ostrava má silnou tradici, která sahá více než 30 let zpět, během nichž poskytuje širokou škálu sociálních služeb. Jádro organizace tvoří více než 80 zaměstnanců, kteří se věnují těm, kteří to nejvíce potřebují.
Jejich služby jsou zaměřeny na pomoc lidem v různých životních situacích, ať už jde o seniory, osoby se zdravotním postižením, nebo lidi v krizových situacích. Diakonie ČCE také významně přispívá ke zlepšení života dětí a rodin, které se nacházejí v těžkých životních situacích, například prostřednictvím azylového domu pro ženy a matky s dětmi nebo zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc.
Přístup organizace je vždy humánní a citlivý, což se odráží v jejich poskytovaných službách i ve způsobu, jakým pracují nejen s uživateli, ale i se zaměstnanci těchto služeb.
Nově do našeho týmu hledáme zodpovědného, samostatného a organizovaného asistenta/ku s analytickým myšlením, který/á se stane klíčovým členem našeho týmu a bude podporovat vedení organizace v každodenních aktivitách. Tato pozice vyžaduje výborné organizační a komunikační dovednosti, schopnost zacházet s důvěrnými informacemi a rychle reagovat na měnící se potřeby a požadavky.
Pokud se nebojíš nových pracovních výzev a máš chuť společně s naší společností růst, hledáme právě Tebe!
Popis pozice:
- Řešení operativních potřeb pro provoz kanceláře, běžná administrativa a obsluha kancelářské techniky
- Organizování schůzek a péče o návštěvy, příprava místnosti pro školení a kurzy (zajišťování občerstvení apod.)
- Příprava podkladů, dokumentů vč. zakládání
- Účast na poradách vedení vč. zhotovení zápisů z porad
- Zapojení do vybraných projektů a akcí organizace
- Aktivní práce s informačním systémem, vyhledávání potřebných informací, hlídání nepřesností
- Komunikace s ostatními službami naší organizace a dodavateli
- Vyřizování korespondence – datová schránka, poštovní schránka, státní správa, dodavatelé apod.
- Tvorba inzerátu, jejich administrace a správa vč. organizace výběrových řízení
- Vyřizování hromadných objednávek
- Zajišťování hromadných potisků triček a mikin, případně polepy automobilů
- V rámci svých kompetencí provádět samostatná rozhodnutí
- Řešení ad hoc situací spojených s pracovními povinnostmi
Požadavky:
- Minimálně SŠ vzdělání
- ŘP skupiny B – aktivní řidič
- Dobrá znalost Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Outlook), rychlé vyhledávání na internetu (znalost využití AI technologií, Copilot apod.)
- Analytické myšlení, schopnost pracovat s daty
- Skvělé organizační dovednosti, Time-management
- Samostatnost, zodpovědnost za plnění úkolů
- Schopnost dotahovat věci do konce
- Pečlivost, systematičnost a loajálnost
- Schopnost zvládání stresových situací
- Chuť učit se nové věci
- Sdílení společných hodnot a poslání Diakonie ČCE
Nabízíme:
- Úvazek 0,5 s nástupní mzdou 15 000 Kč
- Adekvátní osobní ohodnocení včetně ročních odměn
- Kancelář pro pohodlnou a efektivní práci
- Pružná pracovní doba
- 5 týdnů dovolené
- Možnost vzdělávání
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Zajímavou a různorodou práci
- Zaškolení zkušenými kolegy a odborné vedení ze strany vedení společnosti
- Firemní benefity, které podporují rovnováhu mezi pracovním a osobním životem
- Zázemí rodinné firmy a příjemné pracovní prostředí s kuchyňkou, dobrým kafíčkem a parkováním
- Společné mimo pracovní aktivity – teambuilding, sportovní i kulturní vyžití
- Výhodný telefonní tarif pro Vás i Vaši rodinu
- Nástup možný ihned, popř. dle dohody
Pokud se chcete stát součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na Vás!