Zákaznická podpora a specialista/ka reklamací
O pozici
Co a kdo je GourmetKava.cz?
Zaměřujeme se na prodej čerstvě pražené kávy a příslušenství na její přípravu. Fungujeme už 10 let a za tu dobu jsme se z malého e-shopu s kávou vyšvihli na jednoho z největších prodejců kávy a doplňků s tím spojených. V současné době provozujeme vlastní prodejnu v Praze na Vinohradech (kde budeš pracovat), e-shop v ČR a na Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku, Chorvatsku a Slovinsku. Jsme obchod, kde nakoupí kávový geek, co rád ovocnější kávu, ale i jeho babička, co by kyselost v kávě nesnesla :-)
Co bude Tvojí pracovní náplní?
vyřizování dotazů zákazníků na e-mailu a telefonu jako jsou storna objednávek a jiné změny
vyřizování reklamací jak se zákazníkem, tak i dodavatelem (i anglicky) (v Retino)
spolupráce se skladem na vyřizování vrácení v rámci 14 dnů (v Retino)
komunikace napříč celým týmem - reklamace se uzavře kolegyně vrací peníze či sklad odesílá novou věc
vytvářením nových produktů na našem webu, tady tě naučíme pracovat s umělou inteligencí ;-)
drobnější denní agenda jako správa velkoobchodních objednávek (například, že zahraniční mají správně daňové číslo apod.), předplatné kávy (speciální typ objednávky) apod.
občasné vyřízení zákazníka na prodejně, když má kolega pauzu max 30min
Co od Tebe očekáváme?
Umět empaticky komunikovat s ostatními ve firmě a zákazníky. Snažit se pochopit, co potřebují. Naši zákazníci jsou kávový pohodáři oproti jinému odvětví, ale samozřejmě jsou to jenom lidi. A podobně uvnitř firmy vznikají různé zamotané případy, kdy někdo něco popletl.
Smysl pro pečlivost a cit pro organizaci, reklamace s dodavateli se může táhnout a je netřeba na zboží někde uprostřed procesu zapomenout.
Schopnost samostatně pracovat, učit se a řešit problémy. Nejde o to znát na vše odpověď, ale umět si ji rychle najít a poradit si, tak aby byl zákazník spokojený.
Základní znalosti práva v oblasti vztahu zákazníka a prodejce, jako jsou lhůty pro odstoupení a reklamace, od kdy se počítají-
Zájem o kávu, ideálně výběrovou a základní znalosti jak ji připravovat. To se ti bude hodně hodit, nicméně se do toho určitě i zaučíš.
Dobrou znalost českého jazyka, ale i schopnost komunikace v angličtině ve smyslu vědět, co ti píše dodavatel a co mu na to odepsat. Nemusíš znát předminulý čas, ale umět se vyjádřit. Ostatně překladač, nebo spíš ChatGPT bude tvůj denní chléb v překladech od maďarských a dalších zákazníků :-)
Pozitivní přístup a chuť do práce bereme jako základ. Pokud tě komunikace s lidmi zahlcuje a sezení u počítače prudí, asi to nebude to správné místo pro tebe :-)
Výhodou může být znalost reklamačního Retino.
Ukončené středoškolské vzdělání.
Co za to nabízíme?
Práci v přátelském malém kolektivu mladých lidí, nečekej atmosféru jako v „korporátu“.
Možnost ovlivňovat firemní procesy, dělá se něco stále dokola a šlo by to dělat jednodušeji? Sem s tím, zkusíme se na to podívat ;-)
Práci ve stabilní firmě, které se daří a roste i během korony či války.
Práci na hlavní pracovní poměr s nástupním platem 37 000 - 41 000 Kč hrubého na plný úvazek.
+ 2 794Kč měsíčně k platu příspěvek na stravu k platu
4 týdny dovolené, + každý půlrok den navíc až do 3 let, po kterých budeš mít 5 týdnů dovolené
3 sickdays / ročně
2 000 Kč / ročně možnost čerpání na vzdělávaní, knihy, brýle, vitamíny apod.
Pravidelné finanční bonusy - firma se s tebou podělí o úspěchy.
Flexibilní pracovní doba ideálně od 8:00 do 16:30 hodin, žádné víkendy,
Možnost naučit se mnoho o kávě a vyzkoušet množství příprav a výrobku, které nemají ani ledajaké kavárny.
Výborná dostupnost, práce v centru Prahy, v příjemné lokalitě Vinohrad.
Neomezené zdroje čerstvé kávy k práci a velkoobchodní ceny na všechny naše produkty. Pravidelné firemní večeře apod.
Máš zájem?
Super! Napiš nám na dominik@gourmetkava.cz pár vět o tom, proč chceš u nás pracovat a připoj svůj životopis s aktuální fotografií a datem narození. Nástup možný od 12. 5. 2025.