Asistent/ka obchodního oddělení na 30 hodin týdně (m/ž)
O pozici
Pracovní nabídka
Aktuálně hledáme člověka, který zapadne do našeho obchodního týmu.
Baví Vás podpora obchodu? Říkají o Vás kolegové, že máte pečlivý přístup k práci?
Neváhejte a pošlete nám svůj životopis!
Co u nás budete dělat:
- kompletní administrativa spojená s vyřizováním obchodních případů klíčových zákazníků
- příprava obchodních smluv dle stanovených vzorů k podpisu, tisku a distribuci
- zpracování nabídek, evidence objednávek/před-objednávek, správa blokovaného zboží v systému
- řízení dodávek zboží určeného jednotlivým zákazníkům - dle předchozí dohody se zákazníky
- tvorba pravidelných reportů a obchodních statistik z IS
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/ VŠ vzdělání, čeština na úrovni rodilého mluvčího
- Aj dobrá znalost (spíše písemná, ne příliš častá komunikace)
- uživatelská znalost PC, velmi dobrá práce s Excelem
- znalost a praxe systému Microsoft Dynamics NAVISION
- organizační schopnosti, pečlivost a spolehlivost
Co Vám nabízíme:
- perspektivní práci v prosperující firmě na zkrácený úvazek
- přátelskou atmosféru v příjemném pracovním prostředí
- zaměstnanecké výhody a benefity (stravenky, karta MULTISPORT, sleva na zboží)
- motivační hodnocení vázané na výkon
- nástup možný od května 2025 nebo dle dohody