Asistent/ka obchodního oddělení na 30 hodin týdně (m/ž)

Jméno/Firma
ALPINE PRO, a.s.
Pracoviště
Kodaňská 1441/46, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
25. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Aktuálně hledáme člověka, který zapadne do našeho obchodního týmu.

Baví Vás podpora obchodu? Říkají o Vás kolegové, že máte pečlivý přístup k práci?

Neváhejte a pošlete nám svůj životopis!

Co u nás budete dělat:

- kompletní administrativa spojená s vyřizováním obchodních případů klíčových zákazníků

- příprava obchodních smluv dle stanovených vzorů k podpisu, tisku a distribuci

- zpracování nabídek, evidence objednávek/před-objednávek, správa blokovaného zboží v systému

- řízení dodávek zboží určeného jednotlivým zákazníkům - dle předchozí dohody se zákazníky

- tvorba pravidelných reportů a obchodních statistik z IS

Co od Vás očekáváme:

- SŠ/ VŠ vzdělání, čeština na úrovni rodilého mluvčího

- Aj dobrá znalost (spíše písemná, ne příliš častá komunikace)

- uživatelská znalost PC, velmi dobrá práce s Excelem

- znalost a praxe systému Microsoft Dynamics NAVISION

- organizační schopnosti, pečlivost a spolehlivost

Co Vám nabízíme:

- perspektivní práci v prosperující firmě na zkrácený úvazek

- přátelskou atmosféru v příjemném pracovním prostředí

- zaměstnanecké výhody a benefity (stravenky, karta MULTISPORT, sleva na zboží)

- motivační hodnocení vázané na výkon

- nástup možný od května 2025 nebo dle dohody