Property manager - Praha

Jméno/Firma
CENTRA a.s.
Pracoviště
Na Zatlance 1350/13, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Služby
Vytvořeno
25. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

V současné době hledáme do týmu pozici Property manager, který se orientuje v oblasti správy, provozu a údržby nemovitostí se zaměřením na developerské projekty, s vynikajícími komunikačními schopnostmi a pohotovým přístupem k řešení úkolů.

Vaše nová náplň práce

  • zajištění a organizace komplexní správy svěřených rezidenčních objektů
  • jednání s klienty (developer, výbor SVJ)
  • zajištění dodávek služeb, servisů, revizí a oprav
  • vedení evidence reklamačních vad a řešení jejich odstranění zhotovitelem (pouze u novostaveb)
  • řešení provozních a technických požadavků ze strany klienta
  • zpracování rozpočtů a kontrola jejich čerpání vč. optimalizace nákladů
  • analýza a schvalování dodavatelských faktur týkajících se provozu budovy
  • spolupráce na ročním vyúčtování služeb spojených s užíváním jednotek
  • řízení pracovníka/ů údržby, či subdodávek (recepce, ostraha, úklid, zahrada apod.)
  • spolupráce se statutárními orgány klienta vč. vedení jednání těchto orgánů
  • koordinace veškerých činností na svěřených objektech
  • účast na schůzích SVJ a prezentace vyhodnocení činnosti správce za uplynulé období

Vaše znalosti a dovednosti

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • znalost technologických zařízení spojených s provozem budov výhodou
  • základní orientace v příslušné legislativě
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • pružnost, flexibilita a proklientský přístup
  • velmi slušné vystupování
  • jazykové znalosti výhodou
  • ŘP sk.B

Je pro nás velmi důležité:

  • zkušenosti na obdobné pozici (property/facility manager) minimálně 2 roky

Nabízíme vám

  • prostor pro seberealizaci flexibilní rozvržení pracovní doby
  • motivující finanční ohodnocení, včetně ročních bonusů za plnění stanovených cílů na svěřených objektech
  • 2 dny home office v měsíci
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny sick days
  • 1 den narozeninového volna
  • volitelný systém benefitů – Cafeteria, Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění
  • firemní vozidlo i pro soukromé účely, notebook, mobilní telefon
  • výborná dostupnost pracoviště Praha 5 - Smíchov

Kontakt:

Zaujala Vás uvedená pozice? Chyťte svoji příležitost a nastartujte kariéru u nás. K odpovědi na tuto nabídku, prosím, zašlete Váš aktuální životopis.