Marketing&PR Manager pro advokátní kancelář
O pozici
Pracovní nabídka
Jste kreativní, organizačně zdatní a máte vášeň pro marketing a PR? Přidejte se k týmu našeho klienta, významné advokátní kanceláře a pomozte mu posílit jeho značku!
Vaší náplní práce ve zkratce bude vedení spolupracovníků v oblasti marketingu, zajištění vizuální jednotnosti značky a příprava a koordinace marketingových strategií. Budete mít na starosti řízení reklamních kampaní, správu online marketingu a vyhodnocování efektivity marketingových činností.
- Vedení interních či externích spolupracovníků pro oblast marketingu a PR, odpovědnost za efektivní řízení těchto kapacit. Spolupráce s interními týmy, agenturami a partnery.
- Odpovědnost za CI/CD (corporate identity/ corporate design) a vizuální jednotnost značky.
- Příprava, plánování, implementace a koordinace marketingových strategií a správa rozpočtu.
- Řízení reklamních kampaní a brandové komunikace. Koordinace event marketingu.
- Správa obsahového marketingu a dohled nad online kampaněmi.
- Definování a implementace digitální marketingové strategie.
- Rozhodování o vzhledu a náplni propagačních materiálů (merch).
- Tvorba marketingového mixu (produkt, cena, distribuce, propagace).
- Vyhodnocování efektivity marketingových činností.
- Podpora business development: řízení marketingových průzkumů pro analyzování prodeje a trhů včetně pravidelného monitorování. Vyhledávání a vyhodnocování příležitostí na trhu. Získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech.
- Podpora a správa komunikace s médii, distribuce tiskových zpráv, public relations, vč. rozvoje a správy úzkých vztahů s mediálními partnery (digitálními, tiskovými, TV, rozhlasovými), plánování a realizace PR kampaní na podporu marketingových cílů společnosti, řízení mediálních výstupů, včetně tiskových zpráv, článků, rozhovorů a vysílání, vyjednávání a správa např. i barterových dohod za účelem maximalizace mediální přítomnosti společnosti
- Správa členství, hodnocení, ocenění – IFRL, Chambers, Legal500, The Lawyer aj.
- Komunikace s dalšími odděleními a koordinace marketingových aktivit napříč společností (např. Employer Branding s HR).
- Sledování trendů v digitálním marketingu & médiích a jejich aplikace do praxe.
Jak vypadá ideální kandidát(ka)? Ideálně vysokoškolské vzdělání v oblasti managementu nebo marketingu, alespoň pět let praxe a pokročilé dovednosti v digitálním marketingu (PPC, SEO, sociální platformy). Potřebujete také znalost angličtiny, schopnost pracovat pod tlakem a výborné komunikační dovednosti.
- Ukončené vysokoškolské vzdělání Bc. v obor management a ekonomika, zaměření na marketing, brand management, obchod a PR (není podmínkou);
- Časovou flexibilitu, spolehlivost a diskrétnost;
- Hands-on approach;
- Pokročilou schopnost organizování a koordinace, odolnost vůči stresu;
- Dovednosti práce MS Office, Excel, Word, PowerPoint, sociální platformy, PPC, SEO, e-mailing, grafika;
- Logické uvažování, pečlivost, odpovědnost a důslednost;
- Komunikativnost, samostatnost;
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2;
- Vítána praxe v advokátní kanceláři.
Co Vám nabízíme? Nástupní mzdu 70 000 – 100 000 Kč, roční bonusy, přátelský tým v moderních kancelářích v centru Prahy, příspěvek na stravování a sportovní aktivity, masáže na pracovišti a další benefity jako týden volna navíc, jazykové vzdělávání, sick days a především perspektivu dlouhodobé spolupráce.