Asociační manažerka / Vedoucí sekretariátu

Jméno/Firma
GUARANT International spol. s r.o.
Pracoviště
Českomoravská 2510/19, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
26. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

V rámci rozšiřování projektového týmu rozvoje asociací hledáme aktivní, organizačně zdatnou a zodpovědnou osobnost na pozici Asociační manažerky.

Kdo jsme? Jsme GUARANT International a již od roku 1991 se staráme o úspěch našich klientů při organizování mezinárodních kongresů, konferencí a akcí po celém světě.

Proč u nás budete pracovat rádi?

  • budete součástí společnosti s výsadním postavením na trhu kongresového cestovního ruchu v ČR a s mezinárodním působením
  • budete pracovat v přátelském kolektivu, v novém a moderním prostředí, s výbornou dopravní dostupností
  • podporujeme osobní růst, nabízíme široké firemní vzdělávání
  • poznáte zajímavé osobnosti
  • využijete širokou nabídku motivačních firemních benefitů /multisport, stravenky a nápojový servis, příspěvky na pojištění, firemní akce/
  • nabízíme flexibilní pracovní dobu, home office

Co u nás budete dělat?

  • každodenní péče o svěřené odborné společnosti
  • komunikace a budování dobrých vztahů s klienty
  • řízení menších projektů, podpora rozvoje odborné společnosti a jejich aktivit
  • osobní účast a organizační zajištění jednání výboru, valných hromad a dalších akcí společnosti
  • administrativní podpora a vedení sekretariátu
  • tvorba analýz a hodnocení dat, příprava reportů a dalších dokumentů
  • podpora marketingových aktivit společnosti – aktualizace webu a sociálních médií, příprava mailingů apod.
  • správa členské databáze odborných společností, pravidelné vyúčtování služeb, příprava podkladů pro fakturaci
  • podpora a účast na zahraničních akcích /cca 4x do roka/

Co je pro nás důležité?

  • organizační a prezentační dovednosti, schopnost prioritizace činností
  • reprezentativní vystupování, aktivní a pro-klientský přístup, iniciativa, samostatnost, komunikativnost
  • flexibilita – schopnost přizpůsobit se nejen časově, ale i charakteru klienta
  • pokročilá AJ slovem i písmem
  • pokročilá znalost práce s MS Office na uživatelské úrovni
  • ochota učit se novým věcem

Tak neváhejte a připojte se k nám!