Administrátor projektu
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká:
- administrativní podpora projektů v Institutu expertních služeb Společnosti Podané ruce;
- příprava, sepisování a úprava dokumentace (reporty, výstupy, korespondence, ...);
- vyřizování komunikace s interními a externími partnery, včetně organizace schůzek a koordinace aktivit;
- organizace a zajištění logistických úkonů souvisejících s projekty;
- sledování termínů a podpora projektového týmu při realizaci projektů.
Požadavky:
- vysoká úroveň organizačních a komunikačních dovedností;
- alespoň tři roky zkušenosti s administrativní činností;
- výborná znalost MS Office;
- zodpovědnost, pečlivost a schopnost samostatné práce;
- flexibilita a ochota učit se novým věcem.
Co vám můžeme nabídnout:
- flexibilní začátek a konec pracovní doby;
- příjemné pracovní prostředí v centru Brna;
- možnost podílet se na významných projektech v oblasti sociálních služeb;
- zázemí stabilní organizace s dlouholetou tradicí;
- možnost kariérního růstu a dalšího profesního rozvoje.
V případě zájmu nám prosím zašlete krátký motivační dopis spolu s Vaším životopisem v češtině a angličtině.