ASISTENTKA / OFFICE MANAGERKA (M/Ž)
O pozici
Pracovní nabídka
U nás v LIKO-S věříme tomu, že každý člen týmu je pro firmu stejně důležitý. Každý může svojí prací ovlivnit to, jak se nám ve firmě daří, jak jsou spokojení naši zákazníci a kolegové uvnitř firmy. Ale pak vám řekneme jedno malé tajemství. Asistentky jsou u nás tak trochu nad tím vším. Protože moc dobře hned poznáme, pokud nám v týmu naše asistentky chybí. Prostě to hned cítíme a vidíme. Pokud jste organizační typ, ráda komunikujete a baví vám lidem okolo pomáhat, tak by to mohlo klapnout. A pokud byste do budoucna chtěli dělat zajímavou práci a růst v rámci firmy, žádné limity u nás nejsou – naše obchodní ředitelka také kdysi jako asistentka začínala…
Poznáváte se?
- Mám pozitivní přístup k práci a úsměv na rtu, protože s tím se jednoduše dál v životě dojde.
- Dokážu pracovat samostatně a nabídnout oporu mému šéfovi a týmu, baví mě lidem pomáhat.
- Když se řekne, že mám něco někde zkoordinovat, zajistit, zařídit, rozsvítí se mi oči a už vymýšlím cesty, jak by to asi tak šlo nejlépe udělat.
- Ráda komunikuji s lidmi, dokáži přepínat v komunikaci s kolegy uvnitř firmy a našimi zákazníky a obojí mě dost baví (se zákazníky budete potřebovat komunikativní angličtinu)
- Věci dotahuji do konce a jsem zaměřená/ý na detail.
- Mám zkušenosti z administrativy minimálně 2 roky.
- Poradím si s běžnou komunikací v angličtině.
- Umím pracovat s Microsoft Word a EXCEL, to je základ a snad to ani nestojí za řeč.
Co Vás u nás čeká?
- Administrativní podpora obchodního týmu.
- Potvrzování objednávek pro zákazníky, komunikace o termínech se zákazníky - 95% našich zakázek je zahraničních.
- Vystavování faktur, správa pohledávek u zákazníků.
- Podpora obchodního týmu v oblasti vedení CRM (nebojte, naučíme, není to nic těžkého, jen je potřeba zaměření na detail).
- Příprava smluv a kontrola správnosti údajů.
- Vyúčtování služebních cest pro obchodní tým, správa firemních karet.
- Zajištění služebních cest pro tým do zahraničí.
- Kontrola přijatých plateb a komunikace se zákazníky, práce se zákaznickými portály.
Co nabízíme?
- Různorodá práce v rodinné firmě s dlouholetou tradicí.
- Mzda po zapracování 37.000 - 42.000 Kč.
- Možnost zkráceného úvazku.
- Podpora přátelského kolektivu s elánem dosahovat skvělých výsledků.
- Samostatná a zodpovědná práce.
- Flexibilní pracovní doba.
- Zdravé jídlo v naší firemní kantýně - dotovaný oběd, nebo stravenky.
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
- Možnost osobního i pracovního růstu v rámci firmy.
- Jazykové kurzy.
- Multisport karta.
- To, že Vaši práci oceníme a budeme si Vás vážit.
Nástup: ihned nebo dohodou
Chcete se nám rovnou ozvat?
Volejte na +420 725 529 021 (Eliška Secká, HR specialist) a domluvte si prohlídku naší výroby.
Těšíme se na setkání s Vámi!