Office assistant

Jméno/Firma
Bertel Montage s.r.o.
Pracoviště
Zvonařka 408/16, Brno
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
26. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme kolegu/kolegyni do naše týmu ve společnost Bertel Montage s.r.o., na pozici asistenta.

Hlavní náplní Vaší práce bude koordinace a organizace dopravy a ubytování pro naše zaměstnance na projektech v EU, ale i mimo.

Co vás čeká

  • Organizace a rezervace ubytování pro zaměstnance na projektu
  • Koordinace a pomoc při plánování pracovních cest (doprava, ubytování)
  • Hledání vhodného ubytování v dané zemi a v rámci rozpočtu projektu
  • Pomoc při plánování a optimalizování interních procesů
  • Příprava faktur (ubytování, doprava) pro účetní oddělení
  • Dostupnost na telefonu během dne (podle potřeby, může být i o víkendu, pokud je něco potřeba vyřešit na ubytování, stěhování na jiné ubytování, případné problémy, které mohou naši zaměstnanci mít na ubytování)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Znalost práce na PC (Microsoft Office)
  • Angličtina na komunikativní úrovni v mluvené i psané formě
  • Schopnost pracovat samostatně, ale i v týmu
  • Dobré komunikační schopnosti (hovoříme převážně anglicky, česky a německy)
  • Časová flexibilita pro plnění úkolů
  • Spolehlivost, iniciativa a dobré organizační schopnosti

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Německý jazyk (není podmínkou)
  • Řidičský průkaz B (není podmínkou)

Co vám můžeme nabídnout

  • Mzdu až 30.000,-CZK čistého (při 20 hodinách práce/týdně)
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Práci z domu
  • Stabilní zaměstnání ve společnosti s celosvětovou působností
  • Příjemné prostředí v mladém a motivovaném kolektivu