Projektový manažer / projektová manažerka / administrátor/administrátorka
O pozici
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:
projektový manažer / projektová manažerka / administrátor/administrátorka
Hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á nám pomůže zajistit realizaci vědecko-výzkumného projektu.
V rámci pracovní náplně může být vykonávána činnost v projektu „Biografie dezinformace spřívlastkem AI: Rizikový fenomén prizmatem moderních věd o člověku“, reg.č.: CZ CZ.02.01.01/00/23_025/0008724.
Předpokládaný nástup:
od 1. května 2025 nebo dle dohody;
v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku - v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Náplň práce:
administrativně se podílí na procesu realizace projektu;
administrativně zajišťuje kontrolu a zprávy projektu;
monitorování a vykazování výstupů a výsledků projektu;
řešení a administrace změn projektu;
komunikace s poskytovatelem dotace MŠMT a příjemcem dotace;
spolupráce s projektovým týmem a dalšími zainteresovanými stranami.
Požadujeme:
VŠ vzdělání I. stupně nebo SŠ vzdělání s maturitou;
znalost práce s PC, MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Teams) na odpovídající úrovni;
základní znalost zákona o účetnictví, zákona o VŠ;
kreativitu, aktivní přístup, inovativnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, samostatnost;
dobré komunikační dovednosti a organizační schopnosti;
znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B1 (slovem i písmem).
Vaší výhodou jsou:
zkušenosti s řešením národních, mezinárodních projektů a projektů financovaných z Operačních programů např. OP VVV, GAČR, TAČR, ESF, OP JAK, OP ST, Horizon Europe, rezortních programů a jiných;
ekonomické vzdělání;
zkušenost s prací v akademickém prostředí;
praxe minimálně 5 let.
Nabízíme:
pracovní úvazek ve výši 50% (20 hodin týdně), případně vyšší dle dohody;
samostatnou a zodpovědnou práci v profesionálním týmu;
možnost dalšího vzdělávání;
vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí;
6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
5 dnů volna k léčení - po skončení zkušební doby;
stravenky v hodnotě 115,- Kč/den při pracovním úvazku 70% a vyšším;
příležitostná možnost výkonu práce z domova;
benefit uLékaře.cz;
podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu Multisport;
slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
možnost bezplatného využívání služeb univerzitní knihovny a přístup k e-knihám;
firemní školku Elánek.
Mzdové podmínky:
mzdová třída dle Vnitřního mzdového předpisu OU;
v závislosti na pracovních výsledcích možnost osobního/výkonového ohodnocení.
Požadované dokumenty:
podepsaný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení 4,03 MB
strukturovaný profesní životopis
motivační dopis
Přihlášky:
Přihlášky se strukturovaným profesním životopisem, motivačním dopisem a podepsaným vyplněným souhlasem se zpracováním osobních údajů zasílejte pouze elektronickou poštou na adresu: do 25. března 2025.