Projektový manažer / projektová manažerka / administrátor/administrátorka

Jméno/Firma
Koleje Ostravské univerzity
Pracoviště
Ostrava
Úvazek
Plný, Zkrácený
Vytvořeno
26. 3. 2025

O pozici

Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:

  • projektový manažer / projektová manažerka / administrátor/administrátorka

Hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á nám pomůže zajistit realizaci vědecko-výzkumného projektu.

V rámci pracovní náplně může být vykonávána činnost v projektu „Biografie dezinformace spřívlastkem AI: Rizikový fenomén prizmatem moderních věd o člověku“, reg.č.: CZ CZ.02.01.01/00/23_025/0008724.

Předpokládaný nástup:

  • od 1. května 2025 nebo dle dohody;

  • v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku - v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.

Náplň práce:

  • administrativně se podílí na procesu realizace projektu;

  • administrativně zajišťuje kontrolu a zprávy projektu;

  • monitorování a vykazování výstupů a výsledků projektu;

  • řešení a administrace změn projektu;

  • komunikace s poskytovatelem dotace MŠMT a příjemcem dotace;

  • spolupráce s projektovým týmem a dalšími zainteresovanými stranami.

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání I. stupně nebo SŠ vzdělání s maturitou;

  • znalost práce s PC, MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Teams) na odpovídající úrovni;

  • základní znalost zákona o účetnictví, zákona o VŠ;

  • kreativitu, aktivní přístup, inovativnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, samostatnost;

  • dobré komunikační dovednosti a organizační schopnosti;

  • znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B1 (slovem i písmem).

Vaší výhodou jsou:

  • zkušenosti s řešením národních, mezinárodních projektů a projektů financovaných z Operačních programů např. OP VVV, GAČR, TAČR, ESF, OP JAK, OP ST, Horizon Europe, rezortních programů a jiných;

  • ekonomické vzdělání;

  • zkušenost s prací v akademickém prostředí;

  • praxe minimálně 5 let.

Nabízíme:

  • pracovní úvazek ve výši 50% (20 hodin týdně), případně vyšší dle dohody;

  • samostatnou a zodpovědnou práci v profesionálním týmu;

  • možnost dalšího vzdělávání;

  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí;

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;

  • 5 dnů volna k léčení - po skončení zkušební doby;

  • stravenky v hodnotě 115,- Kč/den při pracovním úvazku 70% a vyšším;

  • příležitostná možnost výkonu práce z domova;

  • benefit uLékaře.cz;

  • podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu Multisport;

  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;

  • možnost bezplatného využívání služeb univerzitní knihovny a přístup k e-knihám;

  • firemní školku Elánek.

Mzdové podmínky:

  • mzdová třída dle Vnitřního mzdového předpisu OU;

  • v závislosti na pracovních výsledcích možnost osobního/výkonového ohodnocení.

Požadované dokumenty:

  • podepsaný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení 4,03 MB

  • strukturovaný profesní životopis

  • motivační dopis

Přihlášky:

Přihlášky se strukturovaným profesním životopisem, motivačním dopisem a podepsaným vyplněným souhlasem se zpracováním osobních údajů zasílejte pouze elektronickou poštou na adresu: do 25. března 2025.