Asistent/ka nebo odborný asistent / odborná asistentka v oboru malba
O pozici
Děkan Fakulty umění Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
asistent/ka nebo odborný asistent / odborná asistentka v oboru malba
Označení pracovního místa
Asistent/ka se zaměřením na malbu nebo odborný asistent / odborná asistentka se zaměřením na malbu
Typ systemizovaného místa: Asistent / Odborný asistent
Popis pracovní náplně pracovního místa
(Odborní/é) asistenti/asistentky se podílí na výuce v bakalářských a magisterských studijních programech (včetně oponování a vedení závěrečných prací). Aktivně se podílí na tvůrčí činnosti. Dále se (odborní/é) asistenti/asistentky podílí na třetí roli univerzity zejména formou popularizace tvůrčí činnosti, na administrativě spojené s vykonávanou činností a na samosprávě univerzity. Asistenti/asistentky aktivně směřují k získání vysokoškolského vzdělání III. stupně.
Označení specifikace mezinárodního výzkumného profilu uchazeče
R1 - First stage / R2 - Recognized
Předpokládaná výše úvazku
úvazek 0,5
Kvalifikační a další předpoklady
orientace v uměleckém oboru malba, tvůrčí činnost v oboru
požadovaný doktorský titul v oblasti umění nebo jeho aktuální rozpracovanost nebo výhledově do roku nástup do doktorského studia nebo habilitačního řízení
čeština na úrovni C2
angličtina na úrovni B2
EU research level: R1 - R2 Recognized
Předpokládané datum nástupu
od 1. září 2025, popř. dle dohody
Mzdové podmínky
dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Nabízíme:
8 týdnů dovolené za kalendářní rok při úvazku 1,0 - u nižších úvazků poměrně kráceno;
5 dnů volna k léčení;
podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví - OUShopu;
zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
práci v profesionálním týmu u stabilního zaměstnavatele;
vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí.
Výčet dokladů požadovaných od uchazeče/-ky
strukturovaný profesní životopis a portfolio
souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení 4,03 MB
popis představy výuky ateliéru malby rozsah 2 - 3 normostrany
Termín, způsob, forma a místo pro dodání přihlášky a požadovaných dokladů uchazeče.
Výše požadované dokumenty zasílejte do 2. června 2025 na adresu .
Jazyk, ve kterém bude vedeno výběrové řízení
český
Průběh výběrového řízení:
První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.
Druhé kolo bude organizováno formou osobního pohovoru s výběrovou komisí.
Výběrové řízení na obě pozice do Ateliéru malby 1 bude probíhat v jeden den před stejnou komisí. Pokud budou dva uchazeči*ky mít společný projekt na výuku Ateliéru malba 1, mohou jej prezentovat před komisí a publikem společně.
Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče. Děkan FU OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.