Asistent/-ka pro oddělení zákaznických center Brno
MediaCall, s.r.o.
Vídeňská 546/55, Brno
Zkrácený
Bez maturity
Administrativa
Čeština
26. 3. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme spolehlivou a komunikativní posilu, která nám pomůže s chodem kanceláře. Pokud máš organizační schopnosti, smysl pro detail a nebojíš se mluvit s lidmi, čti dál ????
Co od tebe očekáváme?
- Docházení osobně do kanceláře v Brně na Vídeňské, a to na 4 hodiny denně
- Ideálně můžeš nastoupit hned (třeba i zítra)
- Umíš pracovat s MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Jsi samostatný/á, pečlivý/á a máš smysl pro detail – to je důležité hlavně při kontrole dokumentů
- Zvládáš multitasking a umíš si efektivně plánovat čas
- Nebojíš se zvednout telefon a zavolat novému uchazeči o práci – zjistíš základní informace a uděláš příjemný první dojem
- Máš příjemné vystupování při komunikaci s návštěvou, uchazeči i kolegy
- Zajistíš odeslání pracovních dokumentů a smluv a pohlídáš, že se nám správně vrátí zpět
- Když je potřeba, zvládneš bezpečně zabalit techniku (např. počítač), aby přežila cestu k novému kolegovi
- Nezalekneš se ani drobných organizačních úkolů, jako je nákup nebo objednání občerstvení před návštěvou
- Občas pomůžeš i s fyzickou prací – např. s přenesením balíků nebo naložením/vyložením věcí z auta
Co ti nabízíme?
- Flexibilní pracovní dobu (kdykoliv mezi 8–16 h)
- Příjemný a přátelský kolektiv
- Pestrou a smysluplnou práci, která se rozhodně neomrzí
- Benefity: Multisport karta, Cafeteria systém, speciální slevy pro zaměstnance
- Káva na pracovišti a možnost donášky obědů přímo do kanceláře
A co ještě můžeš ocenit?
- Finanční ohodnocení: odměna dle dohody (můžeme upřesnit podle tvých zkušeností)
- Možnost dlouhodobé spolupráce nebo přechodu na plný úvazek
- Přátelské a neformální pracovní prostředí, kde se věci řeší lidsky a s respektem
Zaujala tě pozice? Pošli nám svůj životopis nebo pár vět o sobě. Budeme se těšit!