Asistent organizace jednání
LANDMARK HOLDING a.s.
Česká republika
Plný, Zkrácený
Bez maturity
Administrativa
Čeština
26. 3. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho call centra na Praze 4 hledáme upovídané a pohodové kolegy na pozici Asistent organizace jednání. Vaším úkolem bude domluvit schůzky pro naše obchodníky - bez nutnosti prodávat či vnucovat služby.
O jakou práci vlastně jde?
- budete oporou pro naše obchodní zástupce v domlouvání schůzek (studené hovory)
- naše společnost umí uspořit mzdové náklady, vést mzdy a zastřešit právní poradenství - produkt, který se prezentuje velmi dobře
- komunikujete s firmami, nikoliv s fyzickými osobami
- pracujete v interním CRM systému s čímž souvisí i pravidelná administrativa
Co od Vás požadujeme?
- výborné komunikační dovednosti – český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- pro-klientský přístup, umění naslouchat klientským potřebám
- předchozí praxe v call centru výhodou
- znalost práce na PC
- práce v CRM systému výhodou
Co Vám můžeme nabídnout my?
- práci na plný nebo částečný úvazek (6 hodin) ve stabilní společnosti s dlouholetou působností na českém trhu
- jistotu pravidelné mzdy + bonus za domluvené schůzky
- příjemné pracovní prostředí (ne open space)
- Multisport kartu
- stravenkovou kartu
- flexibilní pracovní dobu
- možnost občasné práce z domova
- neomezenou konzumací kávy :)
- nástup ihned/dle domluvy