Asistent organizace jednání

Jméno/Firma
LANDMARK HOLDING a.s.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
26. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho call centra na Praze 4 hledáme upovídané a pohodové kolegy na pozici Asistent organizace jednání. Vaším úkolem bude domluvit schůzky pro naše obchodníky - bez nutnosti prodávat či vnucovat služby.

O jakou práci vlastně jde?

  • budete oporou pro naše obchodní zástupce v domlouvání schůzek (studené hovory)
  • naše společnost umí uspořit mzdové náklady, vést mzdy a zastřešit právní poradenství - produkt, který se prezentuje velmi dobře
  • komunikujete s firmami, nikoliv s fyzickými osobami
  • pracujete v interním CRM systému s čímž souvisí i pravidelná administrativa

Co od Vás požadujeme?

  • výborné komunikační dovednosti – český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • pro-klientský přístup, umění naslouchat klientským potřebám
  • předchozí praxe v call centru výhodou
  • znalost práce na PC
  • práce v CRM systému výhodou

Co Vám můžeme nabídnout my?

  • práci na plný nebo částečný úvazek (6 hodin) ve stabilní společnosti s dlouholetou působností na českém trhu
  • jistotu pravidelné mzdy + bonus za domluvené schůzky
  • příjemné pracovní prostředí (ne open space)
  • Multisport kartu
  • stravenkovou kartu
  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost občasné práce z domova
  • neomezenou konzumací kávy :)
  • nástup ihned/dle domluvy