Vedoucí domova (vrchní sestra)

Jméno/Firma
Domov pro seniory Chodov
Pracoviště
Donovalská 2222/31, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Čeština
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Vytvořeno
26. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

PROČ JÍT PRACOVAT DO DS CHODOV

Jsme Domov s tradicí, na kterou jsme hrdí a vizí do budoucna, ke které směřujeme.
Zakládáme si na profesní etice a kvalitně odvedené práci.
Vážíme si zaměstnanců, klientů i partnerů a jednáme fér.
Nadstandardně podporujeme zaměstnance v osobním rozvoji a vzdělávání.
Respektujeme vyváženost osobního a profesního života.
Sledujeme trendy a nové technologie a zavádíme je do praxe.

Nyní hledáme kolegu / kolegyni na pozici

Vedoucí domova (vrchní sestra)

Náplň práce:

  • zodpovědnost za řízení, plánování, rozhodování, kontrolu a koordinaci přímé péče příslušného domova (týmu sester, pečovatelů a fyzioterapeuta), za vytváření podmínek k dosažení cíle, delegování úkolů, podněcování změn;
  • spolupráce na tvorbě koncepce činnosti DS Chodov;
  • analytická, koncepční a metodická činnost v rámci provozu zařízení;
  • koordinace zdravotní a sociální složky v péči o klienty a analýza jejich potřeb;
  • kontrola a koordinace dodržování veškerých postupů přímé péče;
  • zodpovědnost za individuální nastavení podpory a péče;
  • pomoc při rozvoji kulturního a společenského života klientů;
  • spolupráce s rodinami a jinými blízkými osobami klientů.

Nabízíme:

  • přátelskou atmosféru moderního a pokrokového domova pro seniory;
  • flexibilní pracovní dobu;
  • zajímavé finanční ohodnocení;
  • mobilní telefon, notebook;
  • nadstandardní podporu dalšího vzdělávání a osobního růstu;
  • 5 týdnů dovolené;
  • příspěvek na penzijní připojištění;
  • bezplatnou právní poradnu;
  • psychoterapeutickou podporu, supervizi;
  • dětskou skupinu a masáže ze zvýhodněné ceny přímo v areálu DS;
  • dotované závodní stravování;
  • možnost pěkného ubytování.

Očekáváme:

  • vzdělání ve zdravotní oblasti;
  • předchozí zkušenost z vedoucí pozice výhodou;
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti;
  • aktivní a zodpovědný přístup k práci;
  • ochotu se dále vzdělávat a profesně rozvíjet;
  • uživatelskou znalost MS Office, znalost programu Cygnus výhodou;
  • trestní bezúhonnost ve smyslu zákona č. 108//2006 Sb., o sociálních službách.