Technik (Technician)
O pozici
Pracovní nabídka
Na pozici budete mít po pečlivém zaučení na starosti :
· podporu obchodního oddělení při řešení technických otázek zákazníků týkajících se aplikací produktů a poskytování technické podpory.
· řešení a odstraňování problémů se softwarem Geovision zákazníka prostřednictvím vzdáleného připojení.
· technickou podporu po telefonu formou odpovědí na otázky zákazníků (Q&A).
· příjem reklamací od kurýrů a evidenci reklamací přes webové rozhraní.
· testování a opravy našich produktů – hlavně hardware IP kamer ( opravy jsou na bázi výměny komponentů – žádné pájení ).
· e-mailovou komunikaci s klienty a ostaními kolegy ve firmě.
· evidenci součástek a balení vyřešených reklamací.
Budete k tomu potřebovat :
· střední úroveň angličtiny, ale chuť se zlepšovat.
· nadšení pro moderní informační technologie a základní znalosti hardwaru a softwaru ( MS Windows, Office ) - nehledáme programátora ani elektro-inženýra. Hlavní je chuť se učit novým věcem.
· orientaci v manuálech
· spolehlivost, zodpovědný přístup k práci
· SŠ vzdělání ( s výučním listem nebo maturitou )
· předchozí praxe na obdobné pozici není vyžadována
Můžeme Vám nabídnout :
· pracovní dobu PO-PÁ od 09:00 do 17:00 ( volné víkendy i svátky )
· nadstandartní platové ohodnocení (Stravenkový paušál)
· zázemí stabilní firmy ( v ČR od r.2007 )
· práci v malém kolektivu
· otevřenost Vašim případným nápadům