Specialista pro Office a Facility Management (m/ž) – snadno dostupné z Prahy

Jméno/Firma
Rittal s.r.o.
Pracoviště
Ke Zdibsku 182, Zdiby
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
26. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Popis pozice:

Hledáme zkušeného a organizovaného kolegu, který zajistí hladký chod kanceláře a správu našich prostor. Vaším úkolem bude nejen správa administrativního zázemí, ale také dohled nad provozními záležitostmi a podpora týmu v každodenním fungování.

Co Vás čeká:

  • Zajištění plynulého chodu kanceláře a administrativní podpory
  • Správa a údržba firemních prostor včetně komunikace s dodavateli služeb (úklid, bezpečnost apod.)
  • Vedení recepční – zajištění efektivního chodu recepce, rozdělování úkolů a podpora v každodenní agendě
  • Správa a evidence majetku a vybavení kanceláře – nákup, opravy, likvidace
  • Koordinace stěhování, oprav a dalších provozních záležitostí
  • Zodpovědnost za revize a prohlídky, podpora při řešení investic do budovy a jejího vybavení (např. FVE, osvětlení, vytápění apod.)
  • Spolupráce se všemi odděleními napříč firmou a s vedením společnosti
  • Místo výkonu práce: Zdiby, Ke Zdibsku 182 - snadná možnost parkování
  • Lehce dostupné také z Prahy - bus 370, 372, 373 ze zastávky Kobylisy

A teď něco o Vás:

  • Máte SŠ/VŠ vzdělání
  • Máte zkušenosti na obdobné pozici v oblasti office managementu nebo facility managementu
  • Jste organizovaný/á, spolehlivý/á a zvládáte více úkolů najednou
  • Máte výborné komunikační dovednosti a proaktivní přístup
  • Ovládáte práci s MS Office a případně dalšími administrativními nástroji
  • Nebojíte se jednat s dodavateli a máte schopnost efektivně řešit provozní záležitosti
  • Máte schopnost samostatného analytického myšlení (identifikace problémů a návrh efektivního řešení), vnímáte souvislosti
  • Jste proaktivní, pracujete pečlivě a zodpovědně, samostatně i v týmu
  • Rád/a rozšiřujete svoje znalosti
  • Máte komunikativní znalost anglického jazyka, alespoň na úrovni B1

Na co se můžete těšit:

  • Stabilní zázemí úspěšné nadnárodní společnosti s dominantním postavením na trhu, jejímž cílem je odlišení se od konkurence individuálním přístupem k zákazníkovi
  • Odpovědnou a zajímavou práci s velkou mírou samostatnosti
  • Příjemné a vstřícné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Prostor pro seberealizaci, další možnosti odborného růstu
  • Motivující finanční ohodnocení, pravidelné bonusy
  • Propracovaný systém firemních benefitů s možností karet Benefit Plus a MultiSport
  • Příspěvek na stravování ve výši 123,90 Kč (daňově nejvýhodnější výše)
  • Jazykové kurzy angličtiny a němčiny organizované firmou přímo v prostorách společnosti nebo online
  • Příspěvek na DIP, životní pojištění a penzijní připojištění
  • 5 týdnů dovolené, smlouvu na dobu neurčitou
  • Pružnou pracovní dobu
  • Možnost občasné práce z domova
  • Zajímavé firemní akce