Specialista pro Office a Facility Management (m/ž) – snadno dostupné z Prahy
Rittal s.r.o.
Ke Zdibsku 182, Zdiby
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
26. 3. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Popis pozice:
Hledáme zkušeného a organizovaného kolegu, který zajistí hladký chod kanceláře a správu našich prostor. Vaším úkolem bude nejen správa administrativního zázemí, ale také dohled nad provozními záležitostmi a podpora týmu v každodenním fungování.
Co Vás čeká:
- Zajištění plynulého chodu kanceláře a administrativní podpory
- Správa a údržba firemních prostor včetně komunikace s dodavateli služeb (úklid, bezpečnost apod.)
- Vedení recepční – zajištění efektivního chodu recepce, rozdělování úkolů a podpora v každodenní agendě
- Správa a evidence majetku a vybavení kanceláře – nákup, opravy, likvidace
- Koordinace stěhování, oprav a dalších provozních záležitostí
- Zodpovědnost za revize a prohlídky, podpora při řešení investic do budovy a jejího vybavení (např. FVE, osvětlení, vytápění apod.)
- Spolupráce se všemi odděleními napříč firmou a s vedením společnosti
- Místo výkonu práce: Zdiby, Ke Zdibsku 182 - snadná možnost parkování
- Lehce dostupné také z Prahy - bus 370, 372, 373 ze zastávky Kobylisy
A teď něco o Vás:
- Máte SŠ/VŠ vzdělání
- Máte zkušenosti na obdobné pozici v oblasti office managementu nebo facility managementu
- Jste organizovaný/á, spolehlivý/á a zvládáte více úkolů najednou
- Máte výborné komunikační dovednosti a proaktivní přístup
- Ovládáte práci s MS Office a případně dalšími administrativními nástroji
- Nebojíte se jednat s dodavateli a máte schopnost efektivně řešit provozní záležitosti
- Máte schopnost samostatného analytického myšlení (identifikace problémů a návrh efektivního řešení), vnímáte souvislosti
- Jste proaktivní, pracujete pečlivě a zodpovědně, samostatně i v týmu
- Rád/a rozšiřujete svoje znalosti
- Máte komunikativní znalost anglického jazyka, alespoň na úrovni B1
Na co se můžete těšit:
- Stabilní zázemí úspěšné nadnárodní společnosti s dominantním postavením na trhu, jejímž cílem je odlišení se od konkurence individuálním přístupem k zákazníkovi
- Odpovědnou a zajímavou práci s velkou mírou samostatnosti
- Příjemné a vstřícné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Prostor pro seberealizaci, další možnosti odborného růstu
- Motivující finanční ohodnocení, pravidelné bonusy
- Propracovaný systém firemních benefitů s možností karet Benefit Plus a MultiSport
- Příspěvek na stravování ve výši 123,90 Kč (daňově nejvýhodnější výše)
- Jazykové kurzy angličtiny a němčiny organizované firmou přímo v prostorách společnosti nebo online
- Příspěvek na DIP, životní pojištění a penzijní připojištění
- 5 týdnů dovolené, smlouvu na dobu neurčitou
- Pružnou pracovní dobu
- Možnost občasné práce z domova
- Zajímavé firemní akce