Chcete denně mluvit anglicky a umíte organizovat práci?
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme produktivní osobu na pozici:
Zákaznická podpora
Hledáme výkonnou osobu, která zvládne každodenní práci s Excelem, komunikovat i telefonovat v angličtině. Pracanta, který nečeká na přidělenou práci, naopak samostatně plní své povinnosti, přebírá za ně zodpovědnost, hledá v práci řešení, dotahuje práci do konce.
Potřebujeme někoho, kdo rychle zapadne do našeho malého, stabilního týmu a tím rozšíří naše řady.
Co bude Váš každodenní chléb:
- denní komunikace se zákazníky i dodavateli v AJ
- práce v informačním systému (Helios)
- zpracování objednávek do systému
- řešení reklamací
- spolupráce s dalšími členy týmu
Co Vás nesmí chybět:
- aktivní znalost AJ slovem i písmem
- prokazatelné dobré výsledky (praxe, práce, ...)
- dobrá znalost MS Office ( Word, Excel)
Pokud se pro Vás rozhodneme, pak se dostanete do firmy, kde si budou vážit vaší práce. Budete se moci podílet na zlepšení chodu firmy. Za vaše výborné výsledky a iniciativu, nebude šetřeno na odměně a to jak penězi, tak i v oblasti vzdělávání.
Takže, pokud se můžete pochlubit dobrými výsledky ve svých dosavadních aktivitách, jste to možná Vy, kdo v brzké době posílí náš tým!