Referent/ka studijního oddělení
O pozici
Děkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent/ka studijního oddělení Pedagogické fakulty
Označení pracovního místa
referent/ka studijního oddělení
Popis pracovní náplně pracovního místa:
zajišťuje administrativní a organizační práce studijního oddělení
vede, zajišťuje a spravuje studijní agendu, registraci studentů, komunikaci se studenty, administraci studijního informačního systému
zpracování dat v informačním systému školy, práci s excelovskými soubory při přípravě rozvrhů a dalších podkladů pro výuku
je administrativně-technickou podporou pro přípravu žádostí o akreditaci studijních programů a kontrolní zprávy studijních programů
administrativní podporou v oblasti vědecko-výzkumné činnosti školy
dodržuje pravidla dána legislativní podporou pro vysoké školy, univerzitní a fakultní předpisy
je vedena vedoucím studijního oddělení a proděkanem pro studium a celoživotní vzdělávání (administruje úkoly zadané z úseku příslušného proděkana)
Předpokládaná výše úvazku:
1,0 úvazek (40 hodin týdně)
Kvalifikační a jiné předpoklady:
vysokoškolské vzdělání I. stupně (střední vzdělání s maturitní zkouškou + 5 let praxe)
angličtina na úrovni B1
pokročilá znalost MS Office (Word, Excel)
praxe ve vysokoškolském prostředí výhodou
zkušenost s vedením administrativy
komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, důslednost, dochvilnost
pozitivní přístup k práci a časová flexibilita
schopnost analytického myšlení
schopnost rozpoznat prioritu a samostatné řešení problémů
schopnost týmové práce a týmové sounáležitosti
ochota učit se novým věcem a neustále se rozvíjet
odolnost vůči stresu
Předpokládané datum nástupu:
od 1. května 2025, popř. dle dohody
pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení při oboustranné spokojenosti, v souladu se Zákoníkem práce
Mzdové podmínky:
4. tarifní třída dle Vnitřního mzdového předpisu OU (tj. 23.800,- Kč při úvazku 1,0)
možnost přiznání nenárokové složky mzdy formou osobního ohodnocení po zapracování
Dále nabízíme:
6 týdnů dovolené za kalendářní rok
5 dní volna k léčení
stravenky v hodnotě 115,- Kč/den
slevy na nájemném u společnosti Heimstaden
firemní školku Elánek
využívání univerzitní knihovny zdarma
jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy
Výčet dokladů požadovaných od uchazeče:
strukturovaný profesní životopis
motivační dopis
kopie dokladů o dosaženém vzdělání
souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
Termín, způsob a místo pro dodání požadovaných dokladů:
Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení zasílejte do 31. března 2025 na adresu personalniPdF@osu.cz. Do předmětu zprávy uveďte: „Přihláška k VŘ - referent/ka studijního oddělení“.
První kolo výběrového řízení proběhne do týdne po termínu pro zaslání přihlášek do VŘ bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.
Druhé kole formou osobního pohovoru s vybranými uchazeči přeběhne v první polovině dubna 2025.
Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče/uchazečky a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče/uchazečku. Děkan PdF OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.
Kontakt:
Pedagogická fakulta OU personální oddělení
Bc. Anna Oslizloková
Fráni Šrámka 3 709 00 Ostrava
telefon: 553 46 2511 e-mail: anna.oslizlokova@osu.cz