Administrativní pracovník, hospodářka v MŠ
O pozici
MŠ v centru Prahy přijme do svého kolektivu administrativní pracovnici (hospodářku) na zkrácený 0,5 úvazek, nástup možný ihned.
Co u nás budete dělat?
Vykonávání různorodých administrativních činností podle obvyklých postupů nebo instrukcí.
Příjem a evidence dodaných faktur - vytváření podkladů k jejich úhradám.
Vedení spisové evidence a příprava skartačního řízení podle příslušných předpisů.
Vedení pokladních služeb pro potřeby organizace.
Vede doklady o stravování, stravném, školném a o evidenci počtu strávníků a žáků.
Komplexní zajišťování majetkové správy - vede přehled o majetku školy, přijímá podklady k jeho zařazení a vyřazení.
Provádění inventur, zpracovávání inventarizačních seznamů a ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku.
Příjem a rozdělení došlé pošty, expedice odeslané pošty.
Komunikace se zaměstnanci a rodiči, příprava podkladů pro účetní.
Co musíte znát, mít a umět
Důslednost a spolehlivost při plnění zadané práce.
Organizační schopnosti.
Znalost práce na PC (MS Office)
Praxe v oboru vítána.
Co Vám nabízíme
Příjemný kolektiv, možnost dalšího vzdělávání, FKSP.
Platové tarifní zařazení tř. 8 (skupina dle doložené praxe)