Warehouse & Sourcing manager pro oddělení AlzaBoxů
O pozici
Česká republika
Plný úvazek
Alzaboxy
Tvoříme svět, ve kterém každý může prožít radost z nákupu myšlenkou a doručení teleportem.
Vaší misí bude vést tým, který zajišťuje včasné dodávky a montáž hardwaru pro AlzaBoxy. Budete odpovědní za trvalý proces klíčový pro dosažení ročních cílů a implementaci nových procesů pro zvýšení efektivity.
Vaše hlavní úkoly budou:
Vedení montážní linky (40 %)
Řízení 15členného týmu, který připravuje AlzaBoxy k instalaci ve 4 státech (CZ, SK, HU, AT).
Plnění manažerských standardů a zavádění procesů pro zvýšení efektivity linky.
Plánování kapacit týmu na základě predikce instalací.
Koordinace všech manufakturních kroků včetně revitalizací, rozšíření a likvidací AlzaBoxů.
Sourcing a skladové hospodářství (40 %)
Zajištění včasných dodávek hardwaru a sledování skladových zásob.
Optimalizace skladového prostoru (6 000 m+) a automatizace procesů.
Příprava plánogramů, podkladů pro výběrová řízení, a evidence skladových zásob.
Řízení reklamací a likvidace nefunkčních komponent.
Komunikace a spolupráce (20 %)
Kooperace napříč odděleními (Logistika, Procurement, AB Operations).
Aktivní komunikace s dodavateli a dalšími týmy (CZ, SK, HU, AT).
Pravidelné reportování nákladů a hledání úspor.
Jaké by měly být Vaše hlavní dovednosti?
Leadership a týmová práce: Schopnost vést tým a motivovat jeho členy.
Organizační a plánovací schopnosti: Nastavení efektivních pracovních procesů
Technické a logistické znalosti: Zkušenosti se skladovým hospodářstvím a logistikou. Znalost sourcingu a řízení dodavatelského řetězce.
Analytické myšlení a řešení problémů: Optimalizace procesů pro zvýšení efektivity a kontrola kvality.
Komunikační dovednosti: Schopnost jednat s dodavateli i kolegy z různých oddělení.
Co na oplátku slibujeme my?
Možnost se přímo podílet na rozvoji české jedničky v e-commerce.
Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, zbytek můžeme být na homeoffice.
Skvělý buddy systém - zkušenější kolega ti bude k ruce a pomůže ti projít celou adaptací.
Samozřejmostí jsou i další benefity jako zaměstnanecké slevy, MultiSport karta, stravenky, příspěvky na Benefit plus kartu, 5 Whatever days, finanční odměny k pracovním výročím, posilovna, kavárna v kanceláři a mnoho dalších.
Poznáš tu spoustu inspirativních a nadšených lidí, se kterými se rád/a potkáš i po práci.
Volnost v projektech a samostatném fungování, maximální důvěra v celý tým.
S kým se u nás na výběrovém řízení potkáš?
Tomáš Moudřík
Tomášovi proudí Alza v žilách od roku 2012, kdy odstartoval svou cestu napříč odděleními. Postupně prošel pozicemi obchodníka, reklamačního technika, až se vypracoval na pozici projektového specialisty. V roce 2014 se podílel na prvních instalacích alzaBoxů, které spolu s kolegy uvedli do provozu. Hned věděl, že se jedná o lásku na první pohled, která trvá dodnes. Na současné pozici má Tomáš na starosti celý provozní tým, který se stará o kompletní ekosystém alzaBoxů. Jejich primárním zaměřením jsou naši zákazníci a instalace nových alzaBoxů v CZ, SK a HU. Zároveň v jeho týmu mají na starost i technologický vývoj našich boxů, aby byly každým dnem blíže našim zákazníkům. Baterky ve volném čase primárně dobijí formou sportu nebo cestováním.
Adella Boháček
Jsem Adella. Ráda Tě poznávám. Jsem HR v Alze, kde mám na starosti oddělení Expanze, Facility, Showroom&Workspace Management a Alzaboxy. Mám ráda moderní technologie a inovace. Můžeme se potkat na různých HR akcích, školeních nebo u nás v Alze.