Warehouse & Sourcing manager pro oddělení AlzaBoxů

Jméno/Firma
Alza.cz
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
27. 3. 2025

O pozici

  • Česká republika

  • Plný úvazek

  • Alzaboxy

Tvoříme svět, ve kterém každý může prožít radost z nákupu myšlenkou a doručení teleportem.

Vaší misí bude vést tým, který zajišťuje včasné dodávky a montáž hardwaru pro AlzaBoxy. Budete odpovědní za trvalý proces klíčový pro dosažení ročních cílů a implementaci nových procesů pro zvýšení efektivity.

Vaše hlavní úkoly budou:

Vedení montážní linky (40 %)

  • Řízení 15členného týmu, který připravuje AlzaBoxy k instalaci ve 4 státech (CZ, SK, HU, AT).

  • Plnění manažerských standardů a zavádění procesů pro zvýšení efektivity linky.

  • Plánování kapacit týmu na základě predikce instalací.

  • Koordinace všech manufakturních kroků včetně revitalizací, rozšíření a likvidací AlzaBoxů.

Sourcing a skladové hospodářství (40 %)

  • Zajištění včasných dodávek hardwaru a sledování skladových zásob.

  • Optimalizace skladového prostoru (6 000 m+) a automatizace procesů.

  • Příprava plánogramů, podkladů pro výběrová řízení, a evidence skladových zásob.

  • Řízení reklamací a likvidace nefunkčních komponent.

Komunikace a spolupráce (20 %)

  • Kooperace napříč odděleními (Logistika, Procurement, AB Operations).

  • Aktivní komunikace s dodavateli a dalšími týmy (CZ, SK, HU, AT).

  • Pravidelné reportování nákladů a hledání úspor.

Jaké by měly být Vaše hlavní dovednosti?

  • Leadership a týmová práce: Schopnost vést tým a motivovat jeho členy.

  • Organizační a plánovací schopnosti: Nastavení efektivních pracovních procesů

  • Technické a logistické znalosti: Zkušenosti se skladovým hospodářstvím a logistikou. Znalost sourcingu a řízení dodavatelského řetězce.

  • Analytické myšlení a řešení problémů: Optimalizace procesů pro zvýšení efektivity a kontrola kvality.

  • Komunikační dovednosti: Schopnost jednat s dodavateli i kolegy z různých oddělení.

Co na oplátku slibujeme my?

  • Možnost se přímo podílet na rozvoji české jedničky v e-commerce.

  • Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, zbytek můžeme být na homeoffice.

  • Skvělý buddy systém - zkušenější kolega ti bude k ruce a pomůže ti projít celou adaptací.

  • Samozřejmostí jsou i další benefity jako zaměstnanecké slevy, MultiSport karta, stravenky, příspěvky na Benefit plus kartu, 5 Whatever days, finanční odměny k pracovním výročím, posilovna, kavárna v kanceláři a mnoho dalších.

  • Poznáš tu spoustu inspirativních a nadšených lidí, se kterými se rád/a potkáš i po práci.

  • Volnost v projektech a samostatném fungování, maximální důvěra v celý tým.

S kým se u nás na výběrovém řízení potkáš?

Tomáš Moudřík

Tomášovi proudí Alza v žilách od roku 2012, kdy odstartoval svou cestu napříč odděleními. Postupně prošel pozicemi obchodníka, reklamačního technika, až se vypracoval na pozici projektového specialisty. V roce 2014 se podílel na prvních instalacích alzaBoxů, které spolu s kolegy uvedli do provozu. Hned věděl, že se jedná o lásku na první pohled, která trvá dodnes. Na současné pozici má Tomáš na starosti celý provozní tým, který se stará o kompletní ekosystém alzaBoxů. Jejich primárním zaměřením jsou naši zákazníci a instalace nových alzaBoxů v CZ, SK a HU. Zároveň v jeho týmu mají na starost i technologický vývoj našich boxů, aby byly každým dnem blíže našim zákazníkům. Baterky ve volném čase primárně dobijí formou sportu nebo cestováním.

Adella Boháček

Jsem Adella. Ráda Tě poznávám. Jsem HR v Alze, kde mám na starosti oddělení Expanze, Facility, Showroom&Workspace Management a Alzaboxy. Mám ráda moderní technologie a inovace. Můžeme se potkat na různých HR akcích, školeních nebo u nás v Alze.