Specialista/specialistka pro PR, marketing a komunikaci s funkčním zařazením vedoucí/ho PR oddělení
O pozici
Děkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na pozici
specialista/specialistka pro PR, marketing a komunikaci s funkčním zařazením vedoucí/ho PR oddělení
PR oddělení Pedagogické fakulty Ostravské univerzity zajišťuje strategické řízení vnější i vnitřní komunikace fakulty, marketingovou a mediální prezentaci fakulty, organizaci klíčových fakultních akcí a podporu výzkumné a umělecké činnosti. Vedoucí oddělení koordinuje tým PR specialistů, kteří se mj. věnují správě digitálních platforem, mediálním vztahům, popularizaci vědy, vizuální komunikaci a produkci multimediálního obsahu. Součástí týmu jsou odborníci na redakční činnost, audiovizuální a grafickou tvorbu, marketing a event management. PR oddělení úzce spolupracuje s univerzitním Centrem marketingu, komunikace a popularizace a dalšími fakultními i externími partnery.
Označení pracovního místa
specialista/specialistka pro PR, marketing a komunikaci
Typ systemizovaného místa
specialista I / specialistka I
Popis pracovní náplně
Strategické řízení komunikace
Spolupráce s vedením fakulty na tvorbě a implementaci komunikační a PR strategie zaměřené na různé cílové skupiny.
Úzká spolupráce s proděkanem pro vnější, vnitřní komunikaci a tvůrčí činnost ve všech oblastech chodu PR oddělení.
Nastavení klíčových ukazatelů výkonnosti pro oddělení PR a pravidelné hodnocení jejich plnění.
Odborné řízení krizové komunikace
Vedení týmu
Řízení, koordinace a kontrola činností členů PR oddělení, včetně podpory jejich profesního rozvoje ve spolupráci s proděkanem pro vnější, vnitřní komunikaci a tvůrčí činnost.
Organizace pravidelných týmových porad a zajištění efektivní komunikace uvnitř oddělení.)
Mediální vztahy a publicita
Budování a udržování vztahů s médii, organizace tiskových konferencí a příprava tiskových zpráv.
Zajištění mediální spolupráce a monitorování mediálního obrazu fakulty.
Marketingové aktivity
Plánování a realizace marketingových kampaní na regionální, celostátní i mezinárodní úrovni s cílem propagace fakulty.
Analýza efektivity využitých marketingových nástrojů a návrhy na jejich optimalizaci.
Správa digitálních platforem
Dohled nad správou webových stránek fakulty a profilů na sociálních sítích, zajištění aktuálnosti a relevance obsahu.
Koordinace tvorby multimediálního obsahu, včetně podcastů a videí.
Organizace akcí
Koordinace a podpora při organizaci celofakultních akcí, jako jsou Dny otevřených dveří, Adaptační den, Cena děkana, Noc vědců a další, včetně jednorázových akcí.
Spolupráce s ostatními odděleními fakulty a rektorátu při plánování a realizaci těchto akcí.
Interní komunikace
Zajištění efektivního přenosu informací mezi vedením fakulty a zaměstnanci prostřednictvím vhodných komunikačních kanálů.
Příprava podkladů pro prezentace na poradách vedení a účast na těchto poradách dle potřeby.
Podpora tvůrčí a výzkumné činnosti fakulty
Koordinace a komunikace agendy RUV (Registr uměleckých výstupů) na PdF OU, zajištění správného sběru a administrace údajů o umělecké činnosti fakulty.
Spolupráce s vedením fakulty a katedrami při plánování a prezentaci uměleckých, výzkumných a tvůrčích aktivit fakulty v rámci PR strategie.
Podpora propagace uměleckých projektů, výstav, tvůrčích workshopů, koncertů, divadelních představení, vědeckých konferencí a workshopů a dalších souvisejících aktivit, včetně jejich prezentace v médiích a na digitálních platformách.
Popularizace vědy a výzkumu prostřednictvím tiskových zpráv, odborných článků, rozhovorů, podcastů, videí, sociálních sítí a dalších formátů přístupných široké i odborné veřejnosti.
Aktivní zapojení do rozvoje PR strategie s ohledem na uměleckou a vědeckou činnost fakulty, včetně jejího mezinárodního přesahu a spolupráce s dalšími institucemi.
Spolupráce na organizaci diseminace výzkumných výstupů projektů realizovaných na fakultě (např. Refresh, Lerco, Digiwell).
Administrativní činnosti
Spolupráce na správě rozpočtu oddělení PR s proděkanem pro vnější, vnitřní komunikaci a tvůrčí činnost.
Vedení databáze kontaktů, plánování a reporting aktivit oddělení.
Předpokládaná výše úvazku
úvazek 1,0 (40 hodin týdně)
pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou v souladu se zákoníkem práce
sjednaným druhem práce je specialista pro PR, marketing a komunikaci nebo specialistka pro PR, marketing a komunikaci a současně vedoucí PR oddělení, kdy vedoucí pozice je vždy sjednána na dobu určitou
zkušební doba bude sjednána v délce 6 měsíců (vedoucí pozice)
při oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje
v případě vpřípadě výběru zaměstnance/zaměstnankyně, který/á již pracuje na Pedagogické fakultě, nedojde ke změně pracovního poměru na dobu určitou, ale pouze kfunkčnímu zařazení na pozici vedoucí/ho PR oddělení na dobu určitou
Mzdové podmínky
dle Vnitřního mzdového předpisu OU a dle zkušeností a přínosu uchazeče pro danou pozici
Přepokládané datum nástupu uchazeče
květen 2025, popř. dle dohody
Kvalifikační a jiné předpoklady
vysokoškolské vzdělání II. stupně
minimálně 5 let praxe v oblasti komunikace a PR, včetně zkušeností s vedením týmu
výborné organizační a komunikační schopnosti, reprezentativní vystupování
schopnost strategického myšlení a analytického přístupu
znalost anglického jazyka na úrovni B2 nebo vyšší
praktická znalost marketingových strategií a digitálního marketingu (online kampaně, sociální sítě, SEO, práce s cílovými skupinami)
zkušenosti s vizuální komunikací a tvorbou obsahu, včetně grafického designu, audiovizuální produkce nebo správy multimediálního obsahu
uživatelská znalost programů pro tvorbu multimediálního obsahu, jako je Adobe Creative Cloud (InDesign, Photoshop, Illustrator, Premiere Pro) nebo alternativních nástrojů
zkušenosti s organizací veřejných a akademických akcí, mediální spoluprací a popularizací vědy
zkušenosti s prací v akademickém prostředí
Nabízíme:
příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele
6 týdnů dovolené
5 dnů volna k léčení
stravenky v hodnotě 115,- Kč
pružnou pracovní dobu
příležitostně možnost výkonu práce na dálku
jazykové a jiné univerzitní kurzy apod.
Termín, způsob, formu a místo pro dodání požadovaných dokladů
koncepce (klíčové body) perspektivní rozvojové strategie oddělení (maximálně 2 strany A4)
strukturovaný profesní životopis
motivační dopis
kopie dokladů o dosaženém vzdělání
podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
zasílejte do 31. března 2025 na adresu personalniPdF@osu.cz , do předmětu zprávy uveďte „Vedoucí PR oddělení“.
První kolo výběrového řízení proběhne do týdne po termínu pro zaslání přihlášek do VŘ bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.
Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče/uchazečky a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče/uchazečku. Děkan PdF OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.
Kontakt:
Pedagogická fakulta OU personální oddělení
Bc. Anna Oslizloková
Fráni Šrámka 3 709 00 Ostrava
telefon: 553 46 2511 e-mail: anna.oslizlokova@osu.cz