Správce e-shopu / teamleader
O pozici
Hledáme pečlivého a organizovaného kolegu, který nám pomůže s nákupem zboží, s jeho zalistováním a prezentací na našem eshopu.
Co můžete očekávat
Většinu času budete trávit v kanceláři u počítače a budete dohlížet na provoz celého nákupního oddělení. Společnost vám budou dělat kolegové z redakce (možná je znáte z našeho youtube kanálu classic nebo smart), se kterými budeta konzultovat například výběr novinek, atd.
Běžné denní operativní činnosti budou provádět vaši brigádníci. Vy budete věnovat pozornost spíše nestandardním situacím (např: nepřišlo zboží od dodavatele), aktuálním provozním problémům (např: nefunguje datový feed od dodavatele) a komunikaci s dodavateli.
Občas si s kolegou (odborníkem na danou značku) uděláte služebním autem výlet za nějakým obchodním partnerem.
Pro koho je práce vhodná
Pro lidi, kterým vyhovuje různorodost - Pracujete na počítači, komunikujete s dodavatelem, děláte výběrové řízení na nového brigádníka, zaučujete brigádníka, konzultujete s majitelem vaše nápady na zlepšení, jedete navštívit obchodního partnera. Práce rozhodně není stereotypní.
Pro technicky zdatné - spoustu činností máme automatizovaných. Máme vlastní informační systém a vlastní programátory. Snažíme se všechno optimalizovat a neustále vylepšovat. Práce je vhodná pro nerdíky.
Pro lidi se zájmem a přirozenou zvídavostí - pro korporace je typické, že tam s ničím nehnete. U nás je to naopak. Dnes přijdete s nějakým zlepšovákem a zítra ho kolegové programátoři mohou nasadit do provozu. Pokud vám spíš vyhovuje přístup dokud to funguje, tak na to nesahejme, je to zcela v pořádku, ale u nás by se vám nelíbilo.
Odborné znalosti, nebo zkušenosti z našeho oboru (hodinky) nejsou potřebné. Všechno vás naučíme a k dispozici vám budou naši odborníci.
Vaše zodpovědnost a náplň práce
Objednávání zboží u našich dodavatelů
Komunikace s dodavateli (u zahraničních dodavatelů v angličtině)
Zalistování zboží na našem e-shopu a jeho správa
Optimalizace skladových zásob
Vedení malého týmu brigádníků (nábor, zaučování, kontrola, feedback)
Většinu operativních činností budete delegovat na svůj tým brigádníků.
Bez čeho se neobejdete
Charakterové vlastnosti
Pečlivost - informace o zboží na našem eshopu budou vaší zodpovědností. Na jejich správnosti je závislá naše reputace.
Organizovanost - Přidělené úkoly si umíte naplánovat a zorganizovat. Poradíte si s překážkami, které vás cestou potkají.
Dovednosti
Komunikace - umíte se dobře a srozumitelně vyjadřovat. Bude komunikovat s našimi odběrateli i dodavateli.
Obchodní matematika - umíte spočítat marži, přirážku, DPH, atd.. Prostě jednoduchá matematika a statistika vám nedělá žádný problém.
Počítačová gramotnost - nestačí, že počítač "umíte" ovládat. Jste trochu nerdík, v tom dobrém slova smyslu :-)
Znalost anglického jazyka - s některými našimi dodavateli budete komunikovat v anglickém jazyce.
Ostatní
Praxe v obchodním světě - máte zkušenosti s podobnou pozicí
Řidičský průkaz skupiny B - Několikrát do roka navštívíte naše obchodní partnery
Základní parametry nabízené práce
Název pozice: Správce e-shopu / teamleader
Pracovní vztah: HPP
Nástup: ihned, nebo dle domluvy
Mzda: 40.000 - 50.000 Kč / měsíc
Místo výkonu práce: Sirotčí 10, Ostrava - Vítkovice
Pracovní doba: Po-Pá, čas dle domluvy
Kontaktní osoba: Martin Koňařík, majitel
Naše vize
Doručovat spokojenost a dělat práci na kterou můžeme být hrdí
Naše hodnoty
otevřenost a upřímnost
zájem
překonávat očekávání
skvěle nebo vůbec
odbornost
Naše adresa: Sirotčí 605/10 703 00 Ostrava - Vítkovice