Personalista
O pozici
Máte zkušenosti z oblasti HR? Jste komunikativní, znáte pracovně-právní legislativu a práce s lidmi Vás baví? Přečtěte si více o nabízené pozici personalista/personalistka.
Společnost BLANÁŘ NÁBYTEK, a.s. Brumovice na Moravě (okres Břeclav) vznikla v roce 1989. V současné době se řadí mezi největší výrobce lehacího nábytku ve střední Evropě. V České republice je lídrem na trhu a patří mezi 100 největších rodinných firem. Specializuje se na výrobu postelí všech typů, matrací, lamelových roštů, pohovek a dalších doplňků pro spaní. Více než polovinu své produkce exportuje do zahraničí. V současnosti zaměstnává přes 500 zaměstnanců, kteří jsou nedílnou součástí úspěchu firmy. Více informací o společnosti se můžete dozvědět na www.blanar.cz
Do našeho týmu hledáme PERSONALISTU, pro kterého bude HR skutečným posláním. Očekáváme komunikativní osobnost s dobrou intuicí, která se zaměří na komplexní aspekty HR a vybuduje silné vztahy s našimi zaměstnanci. Nehledáme někoho pro zpracování mezd a docházky - tuto roli mají naše mzdové účetní. Hledáme HR odborníka, který bude mít na starosti nábor a péči o zaměstnance.
Jak si Vás představujeme?
Požadujeme minimálně 3 roky praxe na dané pozici.
Nehledáme zpracovatele mezd ani docházky, to u nás zastávají mzdové účetní. Hledáme komunikativní osobnost, která si vybuduje silné vztahy se zaměstnanci a bude schopna řešit komplexní agendu HR.
Předpokládáme výbornou orientaci v pracovně-právní legislativě.
Výhodou je komunikativní znalost cizího jazyka (angličtina / němčina / ukrajinština / ruština).
Hledáme pozitivní osobnost, která bude pečlivá, spolehlivá a která chápe, že HR je jeden z klíčových článků celé firmy.
Očekáváme výbornou znalost práce na PC, především v MS Office, psaní všemi deseti výhodou.
K výkonu práce budete čas od času potřebovat i řidičský průkaz skupiny B.
Co bude vaší náplní práce?
Zodpovědnost za kompletní HR agendu.
Budete zajišťovat nábor nových zaměstnanců - příprava a aktualizace přímé inzerce, vyhodnocování životopisů, komunikace s uchazeči, vedení pohovorů, zajištění přijímacího procesu, onboarding.
Součástí Vaší práce bude péče o zaměstnance a intenzivní spolupráce s vedoucími pracovníky jednotlivých úseků.
Budete vyhodnocovat úspěšnost HR procesů a výsledky reportovat vedení společnosti.
Zajistíte komunikaci s personálními agenturami, úřady, externími společnosti zabývajícími se vzděláváním či školením zaměstnanců apod.
Budete vytvářet a spravovat pracovně-právní dokumentaci.
Bude na Vás příprava dokumentů pro zahraniční pracovníky, tvorba ubytovacích smluv a evidence ubytovaných na firemní ubytovně.
Součástí práce bude rovněž práce v personálním systému (zakládání nových zaměstnanců, lékařské prohlídky, vzdělávání, správa dokumentů, apod.).
Co Vám můžeme nabídnout?
Práci ve stabilní české společností s více než 36 letou tradicí.
Můžete počítat s maximální součinností a pomocí v průběhu adaptačního procesu.
Mzdové ohodnocení v rozpětí 32 - 40 000 Kč.
Osobní setkání budou probíhat v průběhu března 2025. Nástup bude možný ihned.
Zajímavé firemní benefity, např.:
Sleva na firemní výrobky ve výši 15%.
Závodní stravování přímo v areálu firmy.
Příspěvek na občerstvení / kávu na pracovišti.
Až 5 týdnů dovolené při splnění stanovených kritérií.
Sleva na nákup vozů Škoda.
Sleva na dovolenou s vybranou cestovní kanceláří.
Hlídané parkoviště přímo v areálu firmy.
Očkování proti chřipce.
Vánoční dárky, dárky k pracovním a životním jubileím.
Pokud Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš životopis. Rádi Vás poznáme na osobním setkání.
Nabízíme širokou škálu benefitů
Přátelské prostředí
5 týdnů dovolené
Příspěvek na občerstvení
Závodní stravování
Hlídané parkoviště
Dárky k pracovním a životním jubileím
Očkování proti chřipce
Sleva na firemní výrobky
Jazykové a odborné kurzy