Referent/ka zákaznické linky
O pozici
Pro posílení týmu call centra hledáme zodpovědného a komunikativního kolegu nebo kolegyni, který/á se nebojí výzev a rád/a pomáhá zákazníkům.
Jako důležitý člen týmu zákaznické linky budete klíčovým článkem pro spokojenost našich zákazníků, to je pro nás na prvním místě.
Pokud máte výborné komunikační schopnosti a chcete se podílet na budování silného zákaznického centra, pak je tato pozice ideální příležitostí!
Co Vás u nás čeká?
Komunikace se zákazníky (především telefonická, případně emailová)
Komplexní poradenství zákazníkům (produktové portfolio, příslušenství, náhradní díly, úprava vody, bazénová chemie, funkce jednotlivých příslušenství, chybová hlášení, apod.)
Příjem, založení a řešení požadavků našich zákazníků
Úzká spolupráce s ostatními odděleními (Servis, Reklamační, E-shop, Obchod, Sklad, Účtárna)
Co budete potřebovat?
Odpovídající praxe je na této pozici nutná - ideálně zkušenost z call centra, telemarketingu, dispečinku, bankovního sektoru apod.
Schopnost orientovat se v technických datech a chuť učit se o našich produktech, postupech, technologiích
Silné komunikační dovednosti, profesionální komunikaci za všech okolností
Prozákaznický přístup, trpělivost, empatie
Základní znalost AJ pro pochopení technických manuálů
Odolnost proti stresu
Co Vám můžeme nabídnout?
Práci s prémiovými produkty, které sledují nejnovější technologické trendy
Příležitost stát se součástí tuzemské úspěšné společnosti s vlastním vývojem a výrobou
Možnost seberealizace a podpora vzdělávání
Zajímavé mzdové ohodnocení
Týden dovolené navíc, 2 dny zdravotního volna
Příspěvek na stravování a penzijní připojištění
Odměna při pracovním jubileu
Odměna za doporučení nového kolegy nebo kolegyně
Přátelská atmosféra a rodinná firemní kultura
Pokud Vás naše nabídka zaujala, těšíme se na setkání.
Přehled
Hořovice
Typ pracovního vztahu: Plný úvazek
Požadované vzdělání: Středoškolské
Preferovaný nástup: dle dohody