Pracovník/ce pro příjem a zpracování objednávek
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost B2B Partner s.r.o. je úspěšná česká firma, lídr v prodeji vybavení kanceláří, skladů a dílen na českém a slovenském trhu s dceřinými společnostmi v Polsku a Německu, která pro pracoviště v Ostravě hledá do rozšiřujícího se týmu nové kolegy na pozici
Pracovníka/ci pro příjem a zpracování objednávek
Náplň práce
• komunikace se zákazníky, příjem a zpracování objednávek – podpora prodeje (mail, telefon, CHAT) - pasivní linka
• interní komunikace se všemi odděleními napříč společností
• komunikace s dopravci
• aktualizace databáze zákazníků
Požadavky
• min. SŠ vzdělání s maturitou
• běžná uživatelská znalost práce na PC
• komunikační dovednosti a aktivní přístup k práci
• zodpovědnost, přesnost, bezúhonnost
• znalost AJ výhodou
• předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem jsou vítány, nikoliv podmínkou
Nabízíme
• smlouvu na HPP na dobu neurčitou
• směny: ranní - 8,5 h
• osobní i platový růst
• příjemné pracovní prostředí
• práci v mladém kolektivu
• pomoc při rozvíjení obchodních vlastností
Benefity: 13. plat, obědy zdarma dle výběru ze tří restaurací, 25 dní dovolené, firemní akce, sleva na firemní výrobky, káva na pracovišti zdarma
Mzda: 34 200 Kč
Nástup: ihned
Žádáme uchazeče o zaslání životopisu.