Auditor/Auditorka Národního plánu obnovy
O pozici
Základní informace o služebním místě
číslo funkčního místa: 3707
doba úvazku: určitá - 31.12.2026
místo výkonu: Praha
platová třída: 14
předpokládaný nástup: květen až červen 2025
obor služby: 3. Audit
termín pro podávání přihlášek: od 17. března 2025 do 31. března 2025
Charakteristika vykonávaných činností
spolupráce na nastavení metodických postupů pro výkon auditů systému a testování věcné správnosti vykázaných milníků a cílů v rámci implementace Národního plánu obnovy (dále jen „NPO“) se zohledněním mezinárodně uznávaných auditorských standardů;
soustavný výkon auditů systému u koordinátora NPO, vlastníků komponent, resp. realizátorů reforem, a testování správnosti vykazovaných cílů a milníků NPO deklarovaných v žádostech o platbu do Evropské komise;
provádění včasného, správného a úplného zadávání dat o provedených auditech do informačního systému pro auditní činnost;
analýza návrhů předpisů v rámci legislativního procesu, návrhů dalších dokumentů NPO a zpracovávání odborných stanovisek k nim;
komunikace s koordinátorem NPO, vlastníky komponent a ostatními zapojenými subjekty do ochrany finančních zájmů Evropské unie;
zpracovávání shrnutí provedených auditů v souvislosti s předkládáním žádostí o platbu do Evropské komise, včetně zjištěných nedostatků a veškerých přijatých opatření k nápravě;
účast na jednáních s Evropskou komisí, zahraničními orgány a organizacemi při projednávání metodických otázek finanční kontroly a auditu v oblasti hospodaření s finančními prostředky pomoci Evropské unie, účast na auditních misích Evropské komise a Evropského účetního dvoru.
Nabízíme
25 dní dovolené,
5 dní indispozičního volna (sick days),
5 dní studijního volna ročně,
pružná služební doba,
možnost práce z domova v režimu týden z domova a týden z kanceláře, zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
adaptační proces pro nové zaměstnance,
odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
stravenkový paušál.
Zákonem stanovené požadavky:
je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
dosáhl věku 18 let;
je plně svéprávný;
je bezúhonný;
dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. úplného vysokoškolského magisterského vzdělání;
má úroveň znalosti cizího jazyka - znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy [1]
má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení/jmenování na služební místo
Strukturovaný profesní životopis
Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo FM 3707“.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Ing. Kateřina Bayerová, +420 257 042 680, Katerina.Bayerova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Kristýna Haspeklová, +725 480 057, Kristyna.Haspeklova@mfcr.cz