Asistent/asistentka oddělení Audit OP Doprava
O pozici
Základní informace o služebním místě
číslo funkčního místa: 2808
doba úvazku: doba neurčitá
místo výkonu: Praha
platová třída: 9
předpokládaný nástup: květen až červen 2025
obory služby: 3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy
termín pro podávání přihlášek: od 14. března do 4. dubna 2025
Charakteristika vykonávaných činností
samostatné provádění organizační a administrativní práce pro nadřízeného;
zajišťování docházkové a personální agendy v rámci oddělení, v případě potřeby odboru;
zajišťování a koordinace řádného vedení evidence veškeré přidělené spisové agendy oddělení a včasného vyřizování spisů;
administrativní podpora pro vedoucího oddělení - vyřizování korespondence, pořizování zápisů z porad, sledování plnění úkolů atd.;
zajišťování kancelářských potřeb a materiálně-technického zabezpečení zaměstnanců oddělení;
zajišťování specializovaných organizačních činností v rámci zpracovávání odborných materiálů v oblasti auditu prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU aj. - dle pokynů nadřízeného;
spolupráce se sekretariáty dalších útvarů;
spolupráce i samostatná organizační práce při přípravě jednání na národní i mezinárodní úrovni;
provádění specifických činností ve vymezeném rozsahu jako podpora auditorského týmu nebo i jeho člen;
manipulace s peněžní hotovostí;
spolupráce při dokladování projektů spolufinancovaných z EU;
práce s informačními systémy v souladu s vnitřními předpisy.
Nabízíme
25 dní dovolené,
5 dní indispozičního volna (sick days),
5 dní studijního volna ročně,
pružná služební doba,
možnost práce v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
adaptační proces pro nové zaměstnance,
odborná knihovna a knihovna beletrie v hlavní budově ministerstva,
možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
stravenkový paušál.
Zákonem stanovené požadavky:
je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
dosáhl věku 18 let;
je plně svéprávný;
je bezúhonný;
dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. úplného středního vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyššího odborného vzdělání;
má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
Strukturovaný profesní životopis
Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 2808“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Mgr. Simona Švecová, +420 257 042 508, Simona.Svecova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Sstanislav Masařík, +420 257 043 635, Stanislav.Masarik@mfcr.cz