Operátor Customer care

Jméno/Firma
Seznam.cz, a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zákaznický servis
Vytvořeno
27. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jste komunikativní, máte technické znalosti (OS Windows, Android, iOS, webové prohlížeče, chytré televize) a chcete pomáhat zákazníkům? Hledáme Specialistu Customer Care, který bude prvním kontaktem pro naše uživatele a pomůže jim řešit provozní i technické dotazy.


Co budete dělat

  • Poskytovat zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu - např. na služby Sauto.
  • Řešit dotazy a problémy zákazníků efektivně a s profesionálním přístupem.
  • Analyzovat zpětnou vazbu a přispívat ke zlepšení služeb.
  • Tvořit a aktualizovat nápovědy a FAQ pro uživatele.
  • Spolupracovat s kolegy napříč týmy a zastupovat je v případě potřeby.

Co za to dostanete

  • Podporu a spolupráci s týmem trenérů Seznamu.
  • Dáme vám prostor – nemusíte se bát ozvat, naopak si ceníme vaší iniciativy.
  • Pořádáme teambuildingy a po práci spolu rádi grilujeme nebo zajdeme na pivo/víno.


Jak vypadá tým

  • Jsme tým zkušených profesionálů, kteří si vzájemně pomáhají a předávají si know-how. Sdílíme osvědčené postupy, radíme si nad konkrétními projekty a pravidelně se vzděláváme – ať už formou mentoringu, workshopů nebo neformálních diskuzí u kávy.
  • Spolupráce u nás není jen slovo na plakátu. Fungujeme jako tým, kde se každý může spolehnout na podporu ostatních. Otevřená komunikace, konstruktivní zpětná vazba a sdílení nápadů jsou u nás samozřejmostí.
  • Uvolněná firemní kultura znamená svobodu a respekt. Dress code neřešíme – záleží na vás, v čem se cítíte dobře. Důležité jsou výsledky, ne to, co máte na sobě.